Visitas guiadas do Ciclo de Turismo na Mostra de FP

O alumnado do ciclo superior de Guías, información e asistencia turísticas participou activamente na Mostra FP Lemos.

A primeira hora adicáronse a informar aos estudantes que se acercaban o stand sobre o ciclo que están a cursar e as súas experiencias o longo do curso.

O punto forte da súa colaboración estivo nas visitas guiadas polo Monforte monumental.
En xornada de mañá guiaron a un grupo de alumnos e alumnas do CPI Dr. López Suárez de Escairón.
Pola tarde a actividade estivo dirixida aos relatores participantes no evento, entre eles encontrábase persoal da Consellería de Educación, o escritor Xabier Alcalá e a periodista e escritora Eva Millet.

O bo facer do grupo de estudantes mereceu as felicitacións dos participantes na experiencia.