Plan Proxecta: Charlas do alumnado

O alumnado de 3º ESO A e B segue a traballar no Plan Proxecta “Patrimonio etnográfico da Ribeira Sacra”, que no presente curso estuda os petróglifos que hai nesta zona. A semana pasada tocou explicar o aprendido ás clases de 1º e 2º ESO, 3º de PMAR e tamén aos profesores. Divididos en grupos, os alumnos/as de 3ºESO foron explicando clase por clase distintos aspectos do seu traballo: comezaron falando da Ribeira Sacra, en que ano foi declarada BIC, a importancia que ten para a zona que a finais de xuño principios de xullo deste ano sexa declarada Patrimonio da Humanidade pola UNESCO; explicaron que é un petróglifo, cal é súa cronoloxía, as técnicas que se usaron para facelos, posibles significados, formas, onde se atopan… centrándose, sobre todo, no estudo dos petróglifos atopados na zona de Sober. Cada unha das exposicións rematou cun aplauso por parte dos oíntes, e non era para menos xa que, superado o nervosismo inicial, explicaron moi ben.

Queremos agradecer aos alumnos/as de 3ºESO o seu esforzo e traballo grazas o cal foi posible realizar esta actividade. E tamén, por suposto, agradecer aos alumnos/as de 1º e 2º ESO, 3º PMAR e profesores pola atención prestada.

Moitas grazas a tod@s!