Olimpíada Internacional de Física - Lituania 2021

Os pasados 19 e 21 de xullo tivo lugar a Olimpíada Internacional de Física (IPhO  21) , que tería que ser celebrada de xeito presencial en Lituania e se fixo online por mor da Covid 19.  Nela participaron 76 países e arredor de 370 concursantes. Os cinco rerpresentantes españois participaron dende Madrid , onde se reuniron durante cinco días.

Brais Rodríguez Rodríguez, alumno do IES  Río Cabe, conseguiu estar nesa final e ser o   único representante español en obter unha mención de honor., co que demostrou novamente ser un alumno excepcional.

No Río Cabe sentímonos profundamente orgullosos de Brais e  de ter participado na súa formación e  queremos unha vez máis felicitalo, ademais de por ser unha magnífica persoa,  polos merecidos éxitos obtidos que, estamos seguros, seguirán aumentando.

Parabéns, Brais!!!