Visita á Coruña: Ciclo de Turismo, ESA e Bac

En nocturno rematamos a primeira avalación do curso 2021-2022 cunha excursión á  Coruña.

A saída estivo organizada polo alumnado do CS de Guía, información e asistencia turísticas. Viaxaron con eles os seus compañeiros e compañeiras da ESA e de BAC.

As alumnas, Noelia, Carmen e Ana realizaron prácticas das tarefas propias do guiado de grupos turísticos de maneira moi satisfactoria durante toda a viaxe.

Dedicamos a mañá a percorrer os recursos máis salientables da cidade e a visitar a Oficina de Turismo da Praza de María Pita para coñecer o seu funcionamento de primeira man,  mentres o alumnado da ESA  e BAC visitaban o Aquarium Finisterrae.

A tarde comezaría cunha visita guiada ao cemiterio de San Amaro, declarado Monumento Histórico e incluído na Ruta Europea de Cementerios Singulares, donde descansan numerosas personalidades ilustres como Juana de Vega, Manuel Murguía, Eduardo Pondal, Curros Enríquez, Wenceslao Fernández Flórez,…

Despois do entretido relato do guía e actor Suso Martínez por San Amaro, desprazámonos  ao porto de A Coruña para coñecer a magnífica exposición de fotografía “Peter Lindbergh: Untold Stories” unha retrospectiva do autor. É a primeira vez que chega a España unha exposición de Peter Lindbergh.

Rematamos a xornada paseando pola cidade ao tempo que desfrutabamos do alumeado do Nadal.