1º Bacharelato + ESA Bacharelato de Adultos + CS Guía, información e asistencia turísticas. Expo. INCIBE.Monforte de Lemos

14.12.2023

15.12.2023

O 15 de decembro os alumnos e alumnas de 1º Bacharelato de TIC acompañados polos docentes Javier Barros e Mª Fe Tellado e o 14 de decembro os alumnado de Bacharelato de adultos xunto co alumnado do Ciclo de Guia e Información turísticas acompañados polas profesoras Mª Soledad González e Mª Fe Tellado participamos nas actividades organizadas polo INCIBE (Intituto Nacional de Ciberseguridade) que se desprazou ata Monforte co seu roadshow.

Alumnado e profesorado desfrutamos e aprendemos sobre a importancia de manter a nosa privacidade na rede, como crear contas de correo electrónico máis seguras, os pasos a seguir para verificar os enlaces que recibimos, evitar fraudes, etc.

Practicamos o aprendido e coñecemos máis acerca do INCIBE participando nun escape room, nun taller de ciberseguridade e xogando un rato na zona de gamificación.

Foi unha actividade moi entretida e divertida.

Álbum: Escolares -> 2023_12_14_15_1ª AVA_1º BACH + ESA Bacharelato de Adultos + CS Guía, información e asistencia turísticas. Expo. INCIBE. Monforte de Lemos