1º Bacharelato. TIC. Relatorio: Rompendo barreiras coa Intelixencia Artificial

06.02.2024

O 6 de febreiro o alumnado de 1º Bacharealto da materia TIC participou, xunto coa súa profesora Fe Tellado, nunha conferencia acerca da Intelixencia Artificial impartida pola Subdirectora de Distribución e Comunicación da E. E. de Telecomunciacións da Universidade de Vigo, Laura Docío Fernández.

Tiveron oportunidade de coñecer un pouco máis acerca do mundo da IA e ver en que proxectos se traballa actualmente na Universidade. Contounos que están preparando unha IA para que as persoas sordas se poidan comunican coas persoas ointes aínda que non entendan linguaxe de signos. Por outra banda tamén nos contou que outros compañeiros traballan no deseño dunha aplicación de IA que permite recoñecer se as imaxes son reais ou xeradas por IA algo que vai resultar fundamental nun futuro para evitar delitos.

Álbum: Escolares -> 2024_02_06_2ª AVA_1º BACH_TIC_ Relatorio: Rompendo barreiras coa Intelixencia Artificial