Todos os cursos ESO. Teatro Abaddon. Monforte de Lemos

12.04.2024

O pasado venres 12 de abril o alumnado da ESO asistiu no Multiusos de Monforte de Lemos a un espectáculo de fantasía, maxia, mentalismo e Literatura a cargo de Ricardo Frazer. Textos presentados con música, efectos especiais e imaxinación fixeron posible  unhas horas nas que algún fragmento da vida é soño, poemas de Pablo Neruda, Mario Benedetti ou un inicio con Desiderata de Max Ehrmann captaron completamente a atención dos asistentes.

Un silencio respectuoso fixo posible que os mozosb e mozas conectasen con cada proposta do actor. Nalgúns momentos, Frazer escolleu ao azar a diferentes alumnos para subir ao escenario e colaborar acompañándoo nun espectáculo de maxia e mentalismo que provocou asombro. Por iso, ao final da representación, foron moitos os que quixeron fotografarse co coñecido actor. A actividade foi organizada polo Departamento de Lingua Castelá e Literatura co obxectivo de que se acheguen á literatura e aos textos dun modo máis lúdico e creativo.

Álbum: Escolares -> 2024_04_12_3ª AVA_ESO_Obra teatro Abaddon_Monforte de Lemos