"Una medicina al servicio de la sociedad"

O martes día 22 teremos no IES Poeta Añón ao Dr. José Ignacio Carro Otero que impartirá unha conferencia titulada "Una medicina al Servicio de la Sociedad".

Esta conferencia está enmarcada nas actividades complementarias que tratamos de organizar todos os anos para completar a formación relacionada coa saúde do noso alumnado. Isto é posible grazas a colaboración entre a Diputación de A Coruña e a Real Academia de Medicina y Cirugía de Galicia que permite achegar a experiencia de grandes profesionais en diversos campos da saúde ao alumnado dos centro escolares de Galicia.

Nesta ocasión temos a sorte de poder contar co propio Presidente da Real Academia de Medicina y Cirugía de Galicia que presentará ante o alumnado de 3º e 4º de ESO a problemática de diversas patoloxías con incidencia no ámbito escolar. O Dr. Carro é un contrastado docente e conferenciante poseedor dun gran número de premios e condecoracións a nivel nacional e internacional. Esta experiencia acumulada desde os anos 70 como profesor titular, e máis tarde Director del Departamento de Anatomía, da facultade de Medicina de Santiago xunto a súa dilatada experiencia como conferenciante en 14 paises é unha garantía do éxito da actividade que realizamos este martes.