Bioloxía

Día da Candeloria. 2 de febreiro de 2023

Pola candeloria, metade do inverno, casan os paxariños maila galiñola, para conmemorar este día o alumnado de 1º ESO fixo uns carteis científicos sobre as aves de Outes, hai máis das que parece, só hai que pararse e observar!!

SEMANA DA CIENCIA NO IES POETA AÑÓN

Esta semana no IES POETA AÑÓN o Departamento de Bioloxía e Xeoloxía en colaboración coa bibiloteca organizaron actividades de divulgación da Ciencia.

Exposición sobre mulleres científicas

Exposición micolóxica

Exposición de libros sobre Ciencia

Concienciación medioambiental

Programacións bioloxía e xeoloxía curso 2022-2023

Programacións do departamento de  bioloxía e xeoloxía para o curso 2022-2023

Campus Aveiro

Hola chicas/os,  definitivamente el campus de Aveiro queda aplazado. Tendrá lugar del 27 al 31 de marzo .

NOVAS CLIMÁNTICA

Hola CLIMÁNTICOS, moitos de vos estádesme preguntando polo CAMPUS AVEIRO. Para aqueles interesados,podedes enviar os traballos, feitos este curso ou de nova creación,ata o 30 de Maio.

Como imaxinaredes, ainda non hai nada en firme. Están os aloxamentos e locales para actividades reservados,a universidade de Aveiro está pendente da decisión do Goberno

Portugués, e nos de como evolucione esta pandemia.

Se non fose posible levalo a cabo en Setembro, quedaría para a primaveira do 2021.

ACTIVIDADES 3º TRIMESTRE

Bós días. Na AULA VIRTUAL irei poñendo  actividades  para a 3º avaliación. As de esta semana xa estás postas. Tendes o meu correo.

CLIMÁNTICA

Infórmase ao  alumnado de climántica ten ata o 31 de Marzo para entregar o traballo desta avaliación.