Climántica

CHARLAS CLIMÁNTICA ACCESO

Podedes aceder a todas a charlas de Webinar sobre medioambiente neste enlace.

O próximo xoves 25 ás 16:30 UN CAMBIO GLOBAL HACIA LA ECOCIUDADANÍA.

Desconfinamento en Climántica. Xuño de 2020

O 23 de xuño o alumnado premiado no congreso virtual Climántica 2020 que asistirá ao campus internacional a celebrar en Aveiro do 2 ao 6 de setembro participou na lectura dun manifesto en defensa do planeta. Enlace ao vídeo grabado en Ponte Nafonso.

Hoy desconfinamos la Acción por el Clima. La voz de Galicia.

NOVAS CLIMÁNTICA

Hola CLIMÁNTICOS, moitos de vos estádesme preguntando polo CAMPUS AVEIRO. Para aqueles interesados,podedes enviar os traballos, feitos este curso ou de nova creación,ata o 30 de Maio.

Como imaxinaredes, ainda non hai nada en firme. Están os aloxamentos e locales para actividades reservados,a universidade de Aveiro está pendente da decisión do Goberno

Portugués, e nos de como evolucione esta pandemia.

Se non fose posible levalo a cabo en Setembro, quedaría para a primaveira do 2021.

Intercambio Climántica no CIE de Madrid.

Dentro do programa Climántica, do 2 ao 7 de febreiro o alumnado de 3º de ESO do IES participará no Centro de Intercambio de Estudiantes de Madrid en actividades de concienciación fronte ao cambio climático. Galería de fotos. web oficial Climántica.

Por medio de videoconferencia xa coñecen ao alumnado do Liceo 26 Baczynski de Lödz (Polonia) cos que realizamos o intercambio e durante eses días participarán tamén o IES Isidra de Guzmán de Alcalá de Henares e o IES Puerta Bonita de Madrid.

Ademais do intercambio de proxectos farán visitas a centros de interese en Madrid, Alcalá de Henares e Toledo.

Estes días recibimos a noticia do patrocinio por parte da UNESCO da celebración do Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia, que se preparará durante o intercambio Galicia-Polonia no que participamos. El correo gallego1. Ecg2. Ecg3 muller e ciencia.

Climántica: primeira semana de investigación. Curso 2019-20.

Este luns 30 de setembro iniciouse en Testal a primeira semana de instigacións escolares do proxecto Climántica , formando parte da súa liña de Ciencia Escolar. Alí desenvolveu dúas investigacións sobre o marisqueo de bivalvos, coa colaboración da Cofradía de Mariscadores. Galería de fotosVídeo.

Terceiro Campus Internacional Climántica. Aveiro 2019

A través do congreso internacional CLMNTK19 foron seleccionados os traballos presentados por oito dos alumnos do IES Poeta Añón para asistir ao Terceiro Campus Internacional Climántica en Fábrica de Ciencia Viva da Universidade de Aveiro (do 4 ao 8 de setembro). galería de fotos

Participarán autores de 24 centros educativos do Leste e Sur de Europa, Norte e Centro de América Latina e Norte de África.

Na imaxe a visita ao Concello de Outes para agradecer a axuda económica aportada para facilitar a participación do alumnado.

Alumnado de Climántica en Lisboa. Curso 2018-19

O alumnado de 2º de ESO viaxou a Lisboa xunto cos compañeiros do IES Virxe do Mar de Noia e participaron na celebración do Día Marítimo Europeo. Enlace ao Facebook de Climántica.

I CAMPUS CLIMÁNTICA IBEROAMÉRICA. COSTA RICA 2019

A delegación galega camiño de Costa Rica.

Do 6 ao 20 de abril o alumnado do IES Poeta Añón, xunto cos representantes dos centros IES Virxen do Mar, IES Xelmirez I, CPI dos Dices e CPR Cervantes participará no I Campus Climántica Iberoamérica que se celebra en Costa Rica.  Galería de fotos. Máis información no Facebook de Climántica.

Contando as experiencias na TVG. Información no xornal "El Correo Gallego".

XUSTIZA CLIMÁTICA

O venres 15 de marzo participamos na xornada de protesta ante a pasividade das autoridades para tomar medidas que eviten o cambio climático que está a experimentar o planeta.

Os centros que participamos no proxecto CLIMÁNTICA elaboramos un video cos manifestos que foron lidos polo noso alumnado: enlace.

CLIMÁNTICA 2017-18

Un ano máis o IES Poeta Añón colabora no proxecto medioambiental Climántica.

Durante este curso participamos como Escuela Asociada en el Proyecto EduCO2cean "STS Education models para transmitir a la sociedad el desafio del cambio global en el océano", financiado por el programa ERASMUS+.