Páxina de acceso ás ferramentas.

EXPOSICIÓN " CREO ARTE CON LIXO"

Exposición creada polo alumnado do 1º E.S.O. técnica collage con materiais de refugallo.

ACLARACIÓNS TRABALLO 3ª E.S.O. PUBLICIDADE

ACLARACIÓNS TRABALLOS PUBLICIDAD 3º E.S.O.

No traballo trátase de investigar, (búsqueda de información) e consultar (nas páxinas da bibliografía), os principais recursos empregados nela, facendo fincapé en identificar os recursos visuais máis utilizados e deseñar unha mensaxe publicitaria utilizando recursos visuais como por exemplo, as figuras retóricas.

Podedes utilizar as ferramentas que teñades por casa, cartulinas recortes de revistas, fotografías, ferramentas dixitais, etc..

BIBLIOGRAFIA

Ferramentas TIC

Nesta páxina iremos engadindo enlaces para diversas aplicacións que podes empregar na web.

PREZI. Algúns exemplos do noso alumnado para que vexades como se poden facer presentacións de traballos directamente na web. Hai que rexistrarse, de forma gratuíta, para poder usar esta aplicación.

Os mitos na táboa periódica.           Pegaso y el arte.           Lavoisier.

No IES Sánchez Cantón de Pontevedra teñen elaborada unha guía de numerosas aplicacións, con breves explicacións e exemplos para que escollamos o que nos resulte máis útil. acceso