Xefatura

PROXECTOS ECOLÓXICOS DO IES POETA AÑÓN

O noso centro está inscrito para este curso 2023-2024 en dous proxectos ecolóxicos para o que precisamos a axuda de toda a comunidade educativa:

• O proxecto Pilabot que consiste na recollida de todo tipo de pilas que logo serán entregadas para o seu correcto tratamento. O noso obxectivo é concienciar ao noso alumnado da importancia de evitar que estes tipos de contaminantes terminen onde non deben. Ademais o proxecto premia aos centros que máis pilas consigan. Así que..... A XUNTAR PILAS!!!!
  • O proxecto  "generación eco" creado por ecovidrio para avanzar na formación da xuventude no camiño da sostibilidade. Para saber máis pincha no cadro.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2023-2024

Aquí pódese consultar a listaxe de libros por cursos para o próximo curso.

Tomando en conta que nalgúns Departamentos do centro, non hai aínda profesorado nomeado para o curso que vén e noutros pode haber profesorado que non utilice os materiais establecidos polo Departamento, é importantísimo non adiantarse a mercar os libros que levan indicado o aviso non mercar ata setembro.

Tamén recomendamos prudencia cos materiais de materias optativas de 3º e 4º de ESO, o noso centro ao ser pequeno e non ter alumnado mínimo suficiente non pode asegurar a creación de grupos para todas elas, é preciso agardar a setembro para confirmar as que poderá cursar o alumnado.

LOCALIZACIÓN DE PROGRAMACIÓNS DE OPTATIVAS E ESA

Aquí podedes consultar onde atopar as programacións de materias que poden están a cargo de distintos departamentos.

Enlace PDF

CALENDARIO EXAMES SETEMBRO DA ESO CURSO 2019/2020

Exames extraordinarios de materias pendentes de cursos anteriores. ESO

A semana do 18 ao 22 de maio serán os exames para o alumnado que ten materias pendentes de cursos anteriores sen superar antes destas datas.

No ficheiro adxunto podedes ver a data e a hora de cada exame.

Serán realizados de forma telemática, polo que alumnado deberá estar atento as comunicacións do profesorado indicando como acceder aos mesmos o día da proba.

FAMILIAS CON CARENCIA DE MEDIOS INFORMÁTICOS E/OU TELEMÁTICOS

Posto que o peche do centro parece que se vai prolongar máis do previsto inicialmente necesitamos coñecer que familias non dispoñen de medios axeitados para que o alumnado poda realizar e entregar traballos desde o seu domicilio.

Aínda que algúnhas tarefas simples poden realizarse co móbil non resulta útil para a presentación de traballos máis elaborados nin para estudar todas as materias nunha pantalla tan reducida. Hai ademáis tarefas que simplemente non se poden realizar co teléfono móbil.

INSTRUCIÓNS PARA A AVALIACIÓN DO SEGUNDO TRIMESTRE

Publicamos o resumo das Instrucións do 27 de marzo, dirixidas ás direccións dos centros educativos de ensino non universitario sobre a concreción de medidas a adoptar en relación coa avaliación do segundo trimestre.

FORMACIÓN A DISTANCIA DURANTE O PERÍODO DE PECHE DO CENTRO

Durante o tempo no que o alumnado non poda asistir ao centro empregaremos as seguintes vias para o envio e seguimento de tarefas.

PROTESTA POLA DISCRIMINACIÓN DO PROFESORADO NAS MEDIDAS EXTRAORDINARIAS ADOPTADAS

En atención ás medidas excepcionais ditadas pola Consellería de Educación, o profesorado do IES Poeta Añón decidiu  comunicar o seguinte:

Axudas para formación en linguas estranxeiras no ano 2020

No portal da Consellería de Educación está publicada a convocatoria para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2020. acceso.

Prazo de presentación do 27 de febreiro ao 26 de marzo.