Intercambio Climántica no CIE de Madrid.

Dentro do programa Climántica, do 2 ao 7 de febreiro o alumnado de 3º de ESO do IES participará no Centro de Intercambio de Estudiantes de Madrid en actividades de concienciación fronte ao cambio climático. Galería de fotos. web oficial Climántica.

Por medio de videoconferencia xa coñecen ao alumnado do Liceo 26 Baczynski de Lödz (Polonia) cos que realizamos o intercambio e durante eses días participarán tamén o IES Isidra de Guzmán de Alcalá de Henares e o IES Puerta Bonita de Madrid.

Ademais do intercambio de proxectos farán visitas a centros de interese en Madrid, Alcalá de Henares e Toledo.

Estes días recibimos a noticia do patrocinio por parte da UNESCO da celebración do Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia, que se preparará durante o intercambio Galicia-Polonia no que participamos. El correo gallego1. Ecg2. Ecg3 muller e ciencia.