CLIMÁNTICA 2017-18

Un ano máis o IES Poeta Añón colabora no proxecto medioambiental Climántica.

Durante este curso participamos como Escuela Asociada en el Proyecto EduCO2cean "STS Education models para transmitir a la sociedad el desafio del cambio global en el océano", financiado por el programa ERASMUS+.

Alumnado de 3º e 4º de ESO participou nun intercambio con alumnado de Tenerife.

O alumnado de 2º de ESO, como complemento á materia de libre configuración de centro Climántica, participou no mes de maio en actividades medioambientais en Lisboa e Aveiro.

Ao longo do curso elaboramos unha serie de traballos nos que se manifesta a preocupación polo deterioro ambiental que ocasionan algunhas actividades pouco responsables por parte da sociedade. Enlace aos vídeos.

Os autores dos traballos premiados participaron no congreso internacional celebrado no mes de setembro en Aveiro.

Acceso á galería de fotos,