FIXEMOS o MAGOSTO

Celebramos o magosto a semana pasada. O alumnado de Infantil e Primaria fixo diversos xogos: carreira de castañas, comecastañas, carreiras de sacos, etc. Por suposto, como remate deron boa conta das castañas asadas e dos refrescos. Premede aquí para ver as fotos na galería.

CELEBRAMOS o SAMAÍN!!!!

Xa celebramos o Samaín, con disfraces tétricos, cancións terroríficas e cabazas inquietantes. Premede aquí para ver as fotos na galería.

Ademais, temos un terrorífico vídeo no noso canal de YouTube.

OUTONO en ED. INFANTIL

O alumnado de Educación Infantil do CEIP Arquitecto Casas Novoa está a traballar, entre outras cousas, aspectos relacionados co outono, co Samaín, coa poesía e a tradición oral...

A pasada semana levaron a cabo varias instalacións nas árbores que hai á entrada do centro,  onde colgaron follas, poemas de autor/a, pareados elaborados polos/as nenos/as e as súas familias e envolveron algúns troncos con palabras bonitas.

Ademais, xuntáronse as tres clases e fixeron unha “merenda de chuches”, agasallo da madriña dun alumno de 5 anos. Pasárono xenial!

Premede aquí para ver o vídeo

LIBROS DE TEXTO 2014-2015

Prema aquí

DESPEDIDA DO CLUBE DE LECTURA

As actividades do Clube de Lectura remataron por este curso, pero continuarán no próximo. Como non, quixeron despedirse cunha pequena festa. Podedes ver as fotos na galería.

VIAXE Á BAIONA

Os rapaces e rapazas de 3º e 4º de EP viaxaron ás Rías Baixas para visitar a vila de Baiona. Alí puideron coñecer esta cidade, estreitamente vinculada ao descubrimento de América, subir á réplica da carabela Pinta e coñecer a Fortaleza de Monterreal (Parador de Baiona). Pasárono xenial !!!

Premede na imaxe para ver as fotos na galería.

LETRAS GALEGAS 2014

O venres 16 de maio, celebramos no colexio o Día das Letras Galegas 2014 en homenaxe a Xosé María Diaz Castro, cun festival no que todas as clases quixeron participar. Esperamos que disfrutedes do resultado. Premede nos enlaces para ver os vídeos.

TEATRO 4º EP - Romance do misterio da sopa (Adaptación)

ESCOLMA de POESÍAS

AS LETRAS GALEGAS NA BIBLIOTECA

Na Biblioteca, os alumnos e alumnas de 6º EP crearon uns comics moi orixinais co gallo do Día das Letras Galegas. Premede nos enlaces para velos!!!

Homenaxe a Xosé María Díaz Castro

As Letras Galegas na Sionlla