CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ

Como todos os anos, cada 30 de xaneiro, celebramos o aniversario da morte de Mahatma Gandhi para manter viva a memoria dunha das figuras senlleiras do movemento pola paz.

3º e 4º EP "ESTIVERON" NO VERÁN

Os alumnos de 3º e 4º visitaron o Auditorio de Galicia para ver o espectáculo infantil Estamos no verán, a cargo do grupo Son +d2,unha viaxe musical chea de cancións de diferentes estilos. Sen dúbida, unha experiencia inolvidable!!! Xa tedes algunhas fotos na galería.

FESTIVAL DE NADAL

Xa están listos os vídeos do Festival de Nadal, recen saídos do forno!!! So tedes que premer nos seguintes enlaces:

EI 3 anos - Pompas de cores                    EP 3º - Canon de Pachebel

EI 4 anos - Turrón y mazapán                  EP 4º - Barcarola de Offenbach

EI 5 anos - O xogo da carrasquiña           EP 5º - Reggae

EP 1º - Abre as portas Xesús                   EP 6º - Jingle bell rock

EP 2º - Pirimpimpin                                  EP 6º - Rockin' chair

Tamén podedes ver as fotos na  GALERÍA.

CHARLA COA ESCRITORA LEDICIA COSTAS

O Club de Lectura, constituido polo alumnado de 5º e 6º de Primaria, traballou no primeiro trimestre sobre a obra galardonada co Premio Merlín 2014 de Literatura Infantil: "Escarlatina. A cociñeira defunta".

O equipo da Biblioteca organizou a visita da autora, Ledicia Costas, e os nenos e nenas do Club de Lectura pasaron con ela unha tarde estupenda. Xa podedes ver as fotos na galería, premendo no enlace.

FIXEMOS o MAGOSTO

Celebramos o magosto a semana pasada. O alumnado de Infantil e Primaria fixo diversos xogos: carreira de castañas, comecastañas, carreiras de sacos, etc. Por suposto, como remate deron boa conta das castañas asadas e dos refrescos. Premede aquí para ver as fotos na galería.

CELEBRAMOS o SAMAÍN!!!!

Xa celebramos o Samaín, con disfraces tétricos, cancións terroríficas e cabazas inquietantes. Premede aquí para ver as fotos na galería.

Ademais, temos un terrorífico vídeo no noso canal de YouTube.

OUTONO en ED. INFANTIL

O alumnado de Educación Infantil do CEIP Arquitecto Casas Novoa está a traballar, entre outras cousas, aspectos relacionados co outono, co Samaín, coa poesía e a tradición oral...

A pasada semana levaron a cabo varias instalacións nas árbores que hai á entrada do centro,  onde colgaron follas, poemas de autor/a, pareados elaborados polos/as nenos/as e as súas familias e envolveron algúns troncos con palabras bonitas.

Ademais, xuntáronse as tres clases e fixeron unha “merenda de chuches”, agasallo da madriña dun alumno de 5 anos. Pasárono xenial!

Premede aquí para ver o vídeo

LIBROS DE TEXTO 2014-2015

Prema aquí