OS CONTOS DA CHUVIA

Co gallo da XVI Campaña Municipal de Animación á Lectura, os alumnos e alumnas de Ed. Infantil asistiron na Galería Sargadelos ao espectáculo de contacontos, Contos para despois da chuvia, desenvolvido polo equipo de animación da Ed. Kalandraka.

APRENDEMOS SOBRE A AUGA

O alumnado de 3º e 4º de EP asistiron a un taller educativo, que nos achegou a empresa ViAQUA para concienciar aos escolares sobre a importancia da auga e o medio ambiente e para que coñecesen os ciclos natural e urbano da auga.

FALAMOS DE ARQUEOLOXÍA

O alumnado de 3º a 6º de Ed. Primaria asistiu a unha charla impartida por Roberto Aboal, arqueólogo da Universidade de Santiago de Compostela. Explicounos como é o traballo dun arqueólogo, os utensilios cos que traballan, traballos que están levando a cabo ... Foi moi interesante.

VISITOUNOS PEPE CARREIRO

Recentemente, tivemos o pracer de recibir ao célebre ilustrador e debuxante de banda deseñada Pepe Carreiro. A súa carreira artística abrangue moitas obras e personaxes, como son Historia de Galicia, Os Barbanzóns e Os Bolechas. Debuxou e asinou moitos libros para ledicia de todo o alumnado.

MUSEO DE HISTORIA NATURAL

O xoves 17 de marzo 3º e 4º de Ed. Primaria estivemos no Museo de Historia Natural de Santiago, situado no fermoso parque de Vista Alegre. Tivemos unha mañá ben completiña, vendo todas as cousas que hai no museo: animais, plantas, algas, fungos, minerais, rochas ... ata pedras preciosas!!!

VER FOTOS NA GALERÍA

RUTA ROSALIANA

Os alumnos e alumnas de 5º e 6º de EP percorreron os lugares máis importantes de Santiago de Compostela na vida da nosa escritora máis senlleira, Rosalía de Castro. El Correo Gallego recolleuno nas súas páxinas...Tamén podedes ver o percorrido nun vídeo conxunto co CEIP López Ferreiro. Premede nos enlaces.

ROTA COMPOSTELÁ POLA BIOGRAFÍA DE ROSALÍA

VER FOTOS E VÍDEO      NA GALERÍA

VIVA O ENTROIDO!!!!

Xa estamos no Entroido. Os alumnos e alumnas do noso colexio festexaron ben a gusto. Houbo máscaras, disfraces, música, e por suposto o Meco, que quedou un pouco chamuscadiño. Despois, os nosos pequenos "trasnos" recobraron as forzas cun chocolate e doces típicos destas festas. Se queres comprobalo, preme nos enlaces!!!

FOTOS NA GALERÍA             FESTIVAL DE ENTROIDO

DÍA ESCOLAR POLA PAZ

A semana pasada tivemos diversas actividades co gallo da celebración do Día Escolar pola Paz e a Non Violencia, o día 30 de xaneiro, aniversario da morte desa figura senlleira que foi Mahatma Gandhi. Fixemos murais, tivemos contacontos, cantamos, e moitas cousas máis... As nenas e os nenos de Infantil e Primaria deixaron os seus desexos de paz rexistrados para a posteridade. Queredes velos?

PENSAMENTOS DE PAZ

CONTACONTOS POLA PAZ

Co gallo da Semana Escolar pola Paz e a Non Violencia tamén tivemos ao contacontos Anxo Moure, que fixo as delicias dos pequenos e dos non tan pequenos.

ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA

Recentemente, o alumnado de 5º e 6º de EP puido disfrutar dun pequeno concerto de música clásica, por xentileza da Escola Municipal de Música e Danza.

FAMILIAS