EXPOSICIÓN DO OUTONO

LISTAXES MATERIAL ESCOLAR 2021-22

Poden consultar as listaxes de material escolar para o curso 21-22 seleccionando os diferentes niveis educativos.

As librarías Carlín, Iris e Nobel (en Tui) tamén teñen coñecemento de ditas listaxes.

PLANTAS MEDICINAIS PARA OS PEREGRINOS/AS.

Onte fomos á Oficina de Turismo de Tui para entregar os sobres con plantas medicinais que preparamos para os peregrinos/as que visitan a nosa vila. Alí, explicámoslle a nosa iniciativa ao alcalde e o concelleiro de Turismo, que nos agradeceron a nosa achega.

Todo partiu do proxecto de Horto Escolar deste curso: Plantamos diversas herbas aromáticas e medicinais, regámolas, coidámolas con agarimo e... unha vez recollidas, ocurriusenos clasificalas en sobres para ofrecerllas aos peregrinos/as, desta maneira sentímonos parte activa do concello ao que pertencemos.

Nos sobres explicamos as propiedades curativas de cada herba, así coma o obxectivo desta actividade. Escribímolo en galego, castelán e inglés para que a nosa mensaxe chegara a todos.

I Convivencia Científica

Os alumnos e alumnas de 3º e 4º de Primaria convertémonos por uns días en científicos e científicas. Cada un de nós preparou un experimento que despois expuxo aos demais compañeiros. Ademáis, sabíamos que no CEE de Panxón teñen un proxecto chamado CienCEE, no cal abordan a ciencia dun xeito máis experimental e, xa que nós estabamos a facer algo semellante pensamos... por que non compartir os experimentos entre os dous centros? Escribímoslle para convidalos e así foi como naceu a I Convivencia Científica!

Onte foi o gran día, resultaron unhas xornadas moi interesantes e entretidas nas que aprendimos un montón. Pero non todo ían ser experimentos! ademáis compartimos teatro, xogos, aprendizaxe, algún petisco... pero sobre todo, e o máis importante, convivimos!

Grazas CEE de Panxón por facer este día taaaaan especial!!

Seguro que repetiremos.

Saída ao entorno

O alumnado de 3º, 4º e 5º de Primaria desprazouse ata a ladeira do Monte Aloia, no alto do Coello para participar nunha actividade dirixida polos "Gardas Forestais" da zona.

O alumnado atento ás explicacións.

Plantacións no colexio

"Plantaciones"                                                           " Necesitamos plantar"

Nosotros un árbol plantamos                                     Abetos, pinos y flores

y a la naturaleza ayudamos.                                     todos juntos son mejores.

Nosotros gasoil usamos                                           Necesitamos plantar

y la naturaleza matamos.                                         un buen liquidambar.

Nosotros un cerquiño plantamos                                Rimar es complicado

y sus suaves hojas acariciamos.                                tanto como ir a nado

Nosotros con las sierras cortamos                              por un río contaminafo

y los árboles talamos.                                              por el hombre  desalmado.

Nosotros seguimos plantando                                     Plantaciones a montones

y la naturaleza sigue mejorando.                                 eso hacemos en Rebordáns

Nosotros casas construimos                                        porque no somos "porcalláns".

y la naturaleza destruimos.                                         Necesitamos matemáticas

Nosotros en el colegio plantamos                                 para medir las plantaciones

porque la naturaleza amamos.                                     y contar frutos a montones.

Nosotros aprendimos a plantar                                     Abetos, pinos y flores

y con el sacho a disfrutar.                                            uno tras otro sin parar.

David, Lois ,Claudia.                                             Miguel, Sara, Pablo.

Visita Domus e Aquarium

O alumnado de 5º e 6º de primaria realizou unha saída a Coruña para visitar a Domus e a Casa dos Peixes.

Coral, Iris e Luis de 6º reflexaron a saída con este poema:

"  Domus y Casa de los peces   "

En la Domus estamos

y la escultura de Botero contemplamos.

A juegos interactivos jugamos

y en casi todos disfrutamos.

Al Aquarium nosotros fuimos

y allí tiburones vimos.

Moreras,rodaballos y sardinas

viven juntas tan tranquilas.

A las focas vimos nadar

en las aguas de aquel mar.

Al autobús subimos

y para Rebordáns vinimos.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Entroido 19