6º de primaria

Traballo de 6º de Primaria

Traballo de sexto para estes días de confinamento. Revisade a planificación (non hai que facer todas as fichas que se achegan).

Planificación

Fichas de Ciencias da Natureza

Fichas de Ciencias Sociais

Fichas de Lengua Castellana

Fichas de Lingua Galega

Fichas de Matemáticas

Traballo semana do 23 ao 27

Traballo para os próximos días

Explicación

ENTROIDO 2020

A continuación tedes un video resumo do entroido deste ano.

DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE

Para conmemorar o Día da Discapacidade, no centro fixéronse distintas actividades nas que se tentou concienciar ao alumnado do significado de discapacidade e das posibilidades e necesidades que estas persoas teñen.

Dúas monitoras de GOGAMI, coa axuda do profesorado, realizaron unha xincana inclusiva para as nenas e os nenos de Primaria. Para o alumnado de infantil foron Nerea e Alberto quenes fixeron actividades similares. Velaí un pequeno resumo:

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O pasado luns día 25 de novembro manifestamos a nosa repulsa cara á violencia contra as mulleres facendo un lazo negro humano e cantando La puerta violeta de Rozalén.

Despois Bea e Valentina escenificaron o conto Daniela Pirata.

Por último, este mércores tivemos en BiblioSinde a Pedro Brandariz que nos fixo un contacontos titulado Non máis princesas.

Folga do clima

O alumnado do Sinde foi ao Castelo de Santa Cruz en apoio da Folga Mundial polo Clima. Alí, en convivencia co alumnado doutros centros, leron un manifesto, cantaron unha canción e plantaron landras en zapatos.

Unha semana completiña

A pasada semana foi completiña no noso centro. Inauguramos BiblioSinde, fixemos unha plantación no Castelo de Santa Cruz por mor da Folga mundial do medio ambiente e o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º recibiu unha charla dos adestradores do Atlético Guardés.

Podedes ter máis información facendo click nas ligazóns destacadas noutra cor.

Inauguración de BiblioSinde

O pasado martes día 1 realizouse a apertura de BiblioSinde. Entregáronse carnés ao profesorado e ao alumnado novo no centro (agás ás nenas e nenos de 3 anos que foron outro día). Presentáronse as alumnas e alumnos axudantes na biblio este curso e cada grupo levou un contrato de uso que devolverá asinado. Velaí van unhas imaxes do acto: