Día da árbore

Conmemoración "DÍA DA ÁRBORE"

O venres 3 de xuño, o CEIP Plurilingüe O Sello, xunto co  CEIP Santa Mariña e o CEE Saladino Cortizo conmemoramos  "O Día da Árbore",  facendo unha prantación de diversas especies arbóreas no parque anexo ao centro CEE Saladino Cortizo, organizada pola Comunidade de Montes do Carballal.  Pola súa banda,  tamén procedemos á solta de diversas especies de animais (pombas, pardais e coellos) e a recollida do premio. No noso centro foi agasallada pola súa obra pictórica a nosa alumna de 5º curso de Educación Primaria "Xela Quevedo Fernández". E por último, disfrutamos dunha actuación cómica e artísticva para aderezar a visita a dita contorna.

Aqui tedes un resumo da nosa conmemoración

Post de Instagram Ecológico Naturaleza Día del Medio Ambiente Verde Celeste de CEIP O Sello

Día da Árbore

O venres 3 de xuño visitamos o CEE Saladino Cortizo para festexar como cada ano este día. Compartimos co alumnado deste centro anfitrión e tamén co CEIP Carballal unha morea de actividades e xogos e pasámolo en grande.

Xa agardamos con ilusión

a que chegue o vindeiro ano!

Día da árbore

O pasado 4 de xuño gozamos dunha xornada de convivencia no CEE Saladino Cortizo. Entre todos plantamos unha árbore, soltamos uns paxaros, merendamos e participamos en diversos xogos interactuando cos alumnos/as do CEE Saladino Cortizo e tamén do CEIP O Carballal.

Día da árbore 2014

Día da árbore 2013