Presentación solicitudes admisión alumnado curso 2023/24

Importante: Solicítase respectar na medida do posible o horario de secretaría

Horario de Secretaría: De 13:40 a 14:30

DO 1 AO 20 DE MARZO:

Ábrese o prazo para presentar as solicitudes de admisión para o curso 20223/24

O formulario normalizado (ED550B) será facilitado gratuitamente na secretaría do centro.

As solicitudes poderanse presentar:

Cubrindo os formularios na aplicación https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/ e presentándoos por vía electrónica, a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, sempre que se dispoña de certificado dixital ou de Chave365

Presentando a solicitude de forma presencial, en horario de secretaría e acompañarase da seguinte documentación:

1- Documento acreditativo do requisito de idade do alumno/a.

2- Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor, de darse o caso.

3-Certificado de matrícula e certificación académica (se ven doutro centro)

NOTA INFORMATIVA
• Só se pode presentar una
única solicitude por alumno/a no centro no que solicite praza no 1º lugar, na que se poden pór ata 6 centros por orde de preferencia.
• Se hai alumnado matriculado neste centro que presenta solicitude de admisión noutro,
deberá comunicalo ao centro de orixe.

ED550B-G (1).pdf1.38 MB

paxina | by Dr. Radut