.

Tedes á vosa disposición a lista de libros e o fondo solidario do vindeiro curso

PLAN DE ADAPTACIÓN para 3 anos (curso 2015-2016)

Pinchando na foto podedes ver o PLAN DE ADAPTACIÓN para 4º Ed.Infantil (3 anos) para este curso 2015-2016.

As entrevistas persoais co/a titor/a será durante o mes de setembro. Para coñecer as datas e horarios, por favor, poñédevos en contacto con centro.

Plan de Adaptación

Ó GRUPO B pertencen os nenos/as que se anotaron no COMEDOR ESCOLAR (aínda que decidan non ir en setembro)
Calquera dúbida, poñerse en contacto co centro.

Comedor e Plan Madruga: DOCUMENTO DE SOLICITUDE

Todos aquelas familias interesadas en que os seus fillos acudan ó Plan Madruga e/ou Comedor escolar, teñen que entregar o documento cuberto ANTES DO 2 DE SETEMBRO (data límite) e metelo no buzón que hai na entrada ó colexio. Para adquirir o documento, podedes descargalo pinchando no debuxo.

Lista de libros 2015/2016 e fondo solidario

Xa tedes á vosa disposición a lista de libros para o vindeiro curso 2015/16.

Para poder vela e imprimila tedes que pinchar na imaxe da dereita ==>

Tamén poñemos á vosa disposición a lista dos nenos que recibiron libros do fondo solidario. Pinchando na imaxe da dereita podedes cosultala ==>

Horario de secretaría

A secretaría permanecerá pechada o que resta do mes de Xullo e todo o mes de agosto, para retomar as súas funcións o mércores, día 2 de setembro, de 12 a 13 horas.

Moitas grazas