Xa temos GALIFIÑO

Todo o colexio, todos os cursos, desde infantil ata 6º, fixeron o martes 19 de novembro, un detrás doutro, unha actividade para chamar a atención sobre a infrautilizada biblioteca. Cada curso tiña que ir a «casiña con tellado» que hai na porta de entrada no colexio e ler alí o que logo serían as normas do divertidísimo xogo de «busca do tesouro» diseñado polo Equipo da Biblioteca. Empezariamos lendo uns bocadillos, pintados e colgados do teito, que lles falaban a todos os nenos e nenas do colexio que adiviñas tiñan que resolver. Logo de superada cada proba o mesmo bocadillo os mandaría a outro e así durante media hora ata a adiviña final que estaba na porta da biblioteca. Neste bocadillo final, a cada curso, se lle mandaba transportar dous obxectos a «casiña con tellado» que así se ía construíndo e convertindo nun galiñeiro: a casiña da nosa mascota da lectura: o pitiño Rufiño.

Foi divertidísimo,  os nenos e nenas  pasárono moi ben,  aprenderon moitas cousas e, tal vez o máis importante, empezaron a aprender moitas máis. O camiño está aberto, andemos!

As fotos de como se fixo todo AQUÍ

OBRADOIRO "Todo soa" está presente nos medios de comunicación

O obradoiro que tantos o alumnado como as familias fixeron colaborando coa mestra de Ed.Musical no colexio, está exposta no corredor do colexio para quen o queira ver poida visitala pero, ademais, CHEGOU Á PRENSA!!!! Aquí vos deixo os enlaces para velos:

1.- Pontevedraviva.com

2.- LA VOZ DE GALICIA (do martes, 11 de xuño do 2013)

Dous acontecementos incribles

O venres  31-05-2013  tiveron lugar no cole dous acontecementos incribles. O primeiro foi que o Festival Fin de Curso rematou cunha actuación impactante, moi orixinal e de moito traballo. Correu a cargo dos alumnos e alumnas de 5º dirixidos pola profesora de música. Consistiu en expresar a música co instrumento corpo: percutindo, falando, bailando e o máis difícil facendo participar ao público. Como non chegaba o escenario os nenos saltaron e ocuparon a parte de abaixo do público. Desde alí tiraron de unhas cintas previamente estendidas e dividiron aos asistentes da sala en catro grupos que eran dirixidos e incitados polos alumnos que portaban unhas pancartas moi visuais co que tiña que facer o público. Todo coa música a soar. Os catro grupos fixeron unha especie de canon de percusión. Foi incrible ver saltar aos alumnos do escenario. Unha imaxe para conservar sempre na memoria. Todas as fotos do festival AQUÍ.

O segundo acontecemento foi a inauguración da exposición «Todo Soa». Son máis de cen instrumentos. A maioría feitos coa colaboración das familias e con materiais de refugallo. Unha especie de resumo da asinatura de música a través do curso. Moito e bo traballo de toda a comunidade escolar. Está, ben visible, na entrada do cole. Pode ser visitada polos pais. Todas as fotos AQUÍ.

DISFRUTANDO DO AREEIRO coa chegada do sol

Coa chegada do sol, aproveitamos para facer un segundo recreo ó final da xornada disfrutando do areeiro. Para ver que ben o pasamos, PINCHAR AQUÍ.

A PRINCESA E O CHÍCHARO

O alumnado do 2º ciclo de Primaria elaboraron un conto cunhas maravillosas ilustracións.

Pinchando AQUÍ podedes ver, ler e disfrutar do conto A PRINCESA E O CHÍCHARO.

ENTROIDO 2013

Este ano disfrazámonos de personaxes dos contos clásicos. Fixemos unha merenda conxunta na que degustamos repostería propia do Entroido e disfrutamos dunha xornada de alegría e diversión.

Para ver fotografías deste día, PINCHADE AQUÍ, neste enlace.

DÍA DA PAZ

Hoxe todo o alumnado celebrou o Día da Paz cun acto conxunto no ximnasio.

Nestas semanas construímos unha árbore da Paz coas pombas do Arco da Vella que lémbranos, ao pasar polo corredor, as razón polas cales debe reinar a Paz nas nosas aulas, en todo o colexio e no mundo xa que, cada pomba, leva unha mensaxe ou palabra traballada na clase.

No acto fixemos:

- Un diálogo sobre a Paz a cargo dos de 5ºEP.- Pinchar VER VIDEO

- A canción "Que viva a Paz e o Amor" interpretada polo alumnado do ciclo de Infantil e do 1º ciclo de EP.- Pinchar VER VIDEO

- Mensaxes de Paz a cargo de diversos cursos de EP

- A canción "No mundo" interpretada polo alumnado do 2º e 3º ciclo de EP..- Pinchar VER VIDEO

Foi unha xornada moi emocionante. O alumnado disfrutou moito!!!

PARA VER MÁIS FOTOS, PINCHAR AQUÍ

ASAMBLEA DA A.N.P.A. o venres, 14 de setembro

ASAMBLEA DA A.N.P.A. SAN PEDRO

DÍA: venres, 14 de setembro

HORA: 20.30 h

LUGAR: ximnasio do colexio

CHANDALS E MANDILÓNS

A A.N.P.A. SAN PEDRO vende o mandilón recomendado para Ed.Infantil no e o chandal do colexio.

As familias interesadas poden porse en contacto coa presidenta da A.N.P.A. Dita información está exposta na porta da entrada ó colexio.