Skip to Content

SEGUIMOS COÑECENDO OS NÚMEROS

- DAR DE COMER AO ESQUÍO TANTAS LANDRAS COMO LLES INDICA O DADO EN CADA TIRADA - CONTEO

   

          ----------------------------------------

- ASOCIAR CARDINAL E CANTIDADE EXPRESADA EN PUNTOS, E IR INTERIORIZANDO A DISTRIBUCIÓN DOS PUNTOS NA TÁBOA PARA TER ASIMILADA E VISUALMENTE RECOÑECER A CANTIDADE

  E LOGO ORDENAR DE FORMA ASCENDENTE

       

                             ---------------------

  - CREAR CONXUNTOS DE CASTAÑAS/NOCES COA CANTIDADE QUE INDICA CADA TARXETA EN CADA CASO- CONTEO

         ---------------------------------------------

- ASOCIAR CANTIDADES EXPRESADAS EN DISTINTOS FORMATOS: PUNTOS, DEDOS, NÚMEROS, PAUS

   

   

                ------------------------

- XOGANDO COA BARALLA- REPARTIR UNHA CARTA A CADA NEN@ E LOGO, EN PARELLAS OU TRÍOS, MOSTRAR A SÚA CARTA E COLOCARSE SEGUNDO A ORDE QUE LLES CORRESPONDA. AS CARTAS PODEN NON SER NÚMEROS SEGUIDOS

 -- 

 

                         ---------------------------------------

- CREAR CONXUNTOS PARTINDO DUN PATRÓN FÍSICO DE REFERENCIA

   * UN CONXUNTO CON IGUAL CANTIDADE QUE OS MESES DO ANO

  PEDIRLLE A OUTR@ COMPAÑEIR@ QUE CREASE OUTRO CONXUNTO CON IGUAL Nº DE ELEMENTOS

                    

   * CREAR UN CONXUNTO COA MESMA CANTIDADE QUE AS PATAS DUNHA CADEIRA

    QUE OUTR@ COMPAÑEIR@ CREASE UN CONXUNTO CON MÁIS ELEMENTOS CA ANTERIOR 

         

                -------------------------------------------------

- SUBITIZACIÓN. CONSITE EN MOSTRAR UNHA DISTRIBUCIÓN DE ELEMENTOS, DURANTE UNS SEGUNDOS, E LOGO DICIR CANTOS HAI A GOLPE DE VISTA. ACONSÉLLASE, AO INICIO, MOSTRAR UNHA DISTRIBUCIÓN  FIXA (COMO OS PUNTOS DUN DADO, FACENDO UNHA CRUZ,...) E LOGO IRREGULAR

              TAPAR                                                        MOSTRAR

 -- 

VER UN EXEMPLO ABRINDO O VIDEO EN ADXUNTOS

AnexoTamaño
20201006_103735.mp443.94 MB

Comentarios

Enviar un novo comentario



blog | by Dr. Radut