Skip to Content

Blogue de ramallosa

PROPOSTAS DURANTE A CORENTENA

COMO MOLOU O SAMAÍN

AÍNDA QUE ESTE ANO NON PUIDEMOS FESTEXAR O SAMAÍN COMA OUTROS ANOS CON CABAZAS DECORADAS, XOGOS GRUPAIS, FESTEXO,... ALGO PUIDEMOS FACER PARA QUE FOSE ESPECIAL E UNHA DATA DIFERENTE.

-- PRIMEIRO INFORMÁMONOS DE COMO SE CHAMA "HALLOWEEN OU SAMAÍN"?, OU DE ONDE PROCEDE ESTA TRADICIÓN?

      

-- EXPERIMENTAMOS CON DISTINTAS TEXTURAS COS OLLOS TAPADOS, ESTIMULANDO O SENTIDO DO TACTO, TRATANDO DE DESCUBRIR QUE PODÍAN ESTAR TOCANDO E QUE HABÍA AGOCHADO EN CADA BANDEXA (OLLOS, ARAÑAS, MOSCAS, SERPES, ESQUELETOS,... UUUUUUUUU!!!!!)

                              PREPARAD@S!!!! 

           

                                              ACCIÓN!!!!!!!!!!

 

 

DESPOIS DA EXPERIMENTACIÓN, VERBALIZARON O QUE PENSABAN QUE TOCARAN EN CADA BANDEXA

 

 

   E TAMÉN QUE COUSAS FORA O QUE MÁIS LLES GUSTARA E O QUE MENOS

 

  A EXPERIENCIA GUSTOU A TOD@S AGÁS UN NENO NON LLE GUSTOU TER OS OLLOS TAPADOS!

 

  DESPOIS CHEGOU O MOMENTO DE GOZAR DA EXPERIMENTACIÓN COS OLLOS ABERTOSRisaSorrisoSorriso

  

  

     

       

          --------------------------------------------------------------------

-- ELABORACIÓN DUNHA PÓCEMA PARA FACER DESAPARECER OS MEDOS QUE NON NOS GUSTAN!!!

PREPAROUSE UNHA MÁXICA E TERRORÍFICA PÓCEMA COS INGREDIENTES QUE @S PEQUES DECIDIRON, PARA FACER DESAPARECER OS MEDOS QUE TAMÉN RECOLLERAN PREVIAMENTE

                   INGREDIENTES

  

 

                   MEDOSSorprendidoA que dixenSorprendido

    TODO ESTÁ PREPARADO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

       CON ESTA PÓCEMA NON HAI MEDO QUE SE RESISTA!!!!!!!!!!!!!!!

   

VISUALIZAR O VIDEO PARA VER A NOSA ESPECTACULAR PÓCEMA, JIJIJI!!!!!!CansoSorriso

 

VISUALIZACIÓN DO PHOTOCALL DE DISFRACES

 

   

 

OUTONEANDO

PARA DESCUBRIR OS CAMBIOS QUE SE PRODUCEN AO NOSO REDOR EN CADA ESTACIÓN, CENTRÁMONOS NESTA OCASIÓN NA RIQUEZA QUE NOS APORTA O OUTONO: CORES, FROITOS E FROITAS, ELEMENTOS NATURAIS

- SAÍDA Á CARBALLEIRA COLINDANTE CO COLEXIO, PARA OBSERVAR O ENTORNO E RECOLLER ELEMENTOS NATURAIS, QUE LOGO CLASIFICAMOS CANDO CHEGAMOS Á AULA: PAUS, LANDRAS, CASTAÑAS, FOLLAS, COGOMELOS,... E CREAMOS UN RECANTO CON ESTES E OUTROS FROITOS TÍPICOS QUE SE FORON APORTANDO.

 

     

   

 

 

               

 

E TAMÉN APROVEITAMOS PARA MERENDAR NUN ENTORNO NATURAL E TRANQUILO; ¡QUE BEN NOS SOUBO AQUELA MERENDA!!

 

 

- COAS FOLLAS QUE RECOLLEMOS E OUTRAS QUE SE APORTARON, XOGAMOS A AGRUPAR AS FOLLAS POR CORES, OBSERVANDO CALES SON AS CORES PREDOMINANTES NA ESTACIÓN DE OUTONO.

 

- OS FROITOS SECOS TAMÉN SE PRESTARON PARA FACER ACTIVIDADES DE LOXICAMATEMÁTICA: SERIES, CONTEO, PERO TAMÉN FACER FACER CREACIÓNS CON ELES COMO CADROS OU MANDALAS

NA SEGUINTE PRESENTACIÓN PODEREDES OLLAR AS FERMOSAS MANDALAS QUE CREARON ESTES GRANDES ARTISTAS

  

https://drive.google.com/file/d/1soSD_y1F1LsrgmEoHkZhGMIm3879rtPo/view?u...

 * UNHA PEQUENA MOSTRA DE BONITOS CADROS

 

 

 

- APROVEITAMOS PARA INTRODUCIR VOCABULARIO RELACIONADO, TRABALLAR A IDENTIFICACIÓN E DISCRIMINACIÓN DE LETRAS (POR CAL EMPEZA, POR CAL REMATA, SE É LONGA OU CURTA,..), PARA ASOCIAR PALABRA E IMAXE

          

 

* DEGUSTACIÓN DE FROITOS CARNOSOS DESTA ESTACIÓN, PERMITIUNOS, COÑECER O NOME DALGUNHAS FROITAS QUE DESCOÑECIAMOS E  INTRODUCIR OS ADXECTIVOS DOCE- AGRIO

 

 

* FACER (MOTRICIDADE) E DEGUSTAR ZUME DE LARANXA

 

   

          

 

* INSTALACIÓN DO OUTONO

     

       

VISUALIZACIÓN DO MOITO QUE SE DIVERTIRON

 

 

- DESCUBRIMOS A APLICACIÓN QUIVER PARA TRABALLAR A REALIDADE AUMENTADA. NESTE CASO SO SE PODE TRABALLAR CON IMAXES QUE TEN A DISPOSICIÓN A PROPIA APLICACIÓN, MÁIS FOI UNHA EXPERIENCIA QUE LLES ASOMBROU

 

     

 

CREACIÓNS CON DEPRESORES

FIXEMOS UNHA PROPOSTA DE FACER CREACIÓNS CON DEPRESORES, TOMANDO COMO REFERENCIA ALGUNHAS XA FEITAS, PARA FOMENTAR A OBSERVACIÓN E A CAPACIDADE DE IMITAR A MESMA COMPOSICIÓN. PERO TAMÉN INCENTIVANDO AS CREACIÓNS LIBRES, FOMENTANDO A SÚA  IMAXINACIÓN E CREATIVIDADE .

 

 

 

 

SEGUIMOS COÑECENDO OS NÚMEROS

- DAR DE COMER AO ESQUÍO TANTAS LANDRAS COMO LLES INDICA O DADO EN CADA TIRADA - CONTEO

   

          ----------------------------------------

- ASOCIAR CARDINAL E CANTIDADE EXPRESADA EN PUNTOS, E IR INTERIORIZANDO A DISTRIBUCIÓN DOS PUNTOS NA TÁBOA PARA TER ASIMILADA E VISUALMENTE RECOÑECER A CANTIDADE

  E LOGO ORDENAR DE FORMA ASCENDENTE

       

                             ---------------------

  - CREAR CONXUNTOS DE CASTAÑAS/NOCES COA CANTIDADE QUE INDICA CADA TARXETA EN CADA CASO- CONTEO

         ---------------------------------------------

- ASOCIAR CANTIDADES EXPRESADAS EN DISTINTOS FORMATOS: PUNTOS, DEDOS, NÚMEROS, PAUS

   

   

                ------------------------

- XOGANDO COA BARALLA- REPARTIR UNHA CARTA A CADA NEN@ E LOGO, EN PARELLAS OU TRÍOS, MOSTRAR A SÚA CARTA E COLOCARSE SEGUNDO A ORDE QUE LLES CORRESPONDA. AS CARTAS PODEN NON SER NÚMEROS SEGUIDOS

 -- 

 

                         ---------------------------------------

- CREAR CONXUNTOS PARTINDO DUN PATRÓN FÍSICO DE REFERENCIA

   * UN CONXUNTO CON IGUAL CANTIDADE QUE OS MESES DO ANO

  PEDIRLLE A OUTR@ COMPAÑEIR@ QUE CREASE OUTRO CONXUNTO CON IGUAL Nº DE ELEMENTOS

                    

   * CREAR UN CONXUNTO COA MESMA CANTIDADE QUE AS PATAS DUNHA CADEIRA

    QUE OUTR@ COMPAÑEIR@ CREASE UN CONXUNTO CON MÁIS ELEMENTOS CA ANTERIOR 

         

                -------------------------------------------------

- SUBITIZACIÓN. CONSITE EN MOSTRAR UNHA DISTRIBUCIÓN DE ELEMENTOS, DURANTE UNS SEGUNDOS, E LOGO DICIR CANTOS HAI A GOLPE DE VISTA. ACONSÉLLASE, AO INICIO, MOSTRAR UNHA DISTRIBUCIÓN  FIXA (COMO OS PUNTOS DUN DADO, FACENDO UNHA CRUZ,...) E LOGO IRREGULAR

              TAPAR                                                        MOSTRAR

 -- 

VER UN EXEMPLO ABRINDO O VIDEO EN ADXUNTOS

CANDO SAÍMOS Á RÚA...

Chegou o momento de poder sair á rúa a facer o que máis nos gusta e a comprobar o que botabamos en falta, pero sempre con moita precaución.

Aquí tedes unha mostra das gañas que tiñamos de aire libre os alumnos e alumnas de sexto e as súas familias!

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MASTERCHEF QUINTO

Nestes días confinad@s aproveitamos para poñer en práctica as receitas que tiñamos gardadas. Compartimos con vós as imaxes, os pratos estaban boísimos!!!!

Preme na ligazón para veres as imaxes: Masterchef quinto.

proba

dfhgsadfg

Benvid@s ao blog de E.F

Enlaces con propostas para o Entroido

 

           ENTROIDO 2018                 

 

 

Como este ano o Entroido ven moi adiantado deixámosvos algúns enlaces para empezar a traballar na aula:

 

  • Educateo (material elaborado polo Concello de Teo sobre o Entroido na comarca do Ulla e os máis representativos do resto  de Galicia).

 

   
xerais

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut