Saltar navegación.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar. Curso 2023/2024

Aberto o prazo para a tramitación de solicitudes para o fondo solidario de libros de texto e adquisición de libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en Ed. Primaria, ESO, EE e alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.

O prazo para a presentación de solicitudes na secretaría do colexio rematará o día 16 de xuño de 2023, co fin de poder completar polo centro, o proceso de rexistro na aplicación antes do 21 de xuño, tal como dispón a convocatoria. (Horario secretaría: luns a venres, de 12:30h a 13:30h).

*Nota: As rendas per cápitas superiores a 10.000 euros non serán beneficiarios da axuda para a adquisición de libros de texto (1º e 2º de EP) e/ou material escolar, agás naqueles casos onde se acredite unha discapacidade igual ou superior ao 33% ou a percepción dunha pensión da Seguridade Social por incapacidade permanente nos graos de total, absoluta ou grande invalidez ou equivalente de clases pasivas.

Poden acceder directamente nesta páxina web

Para consultar máis información PREMA AQUÍ

Orde do 10 de maio de 2023 (Convocatoria - DOG nº 94)