3º Ciclo

Actividades e novas do interese do 3º Ciclo

O ALUMNADO DE 5º GOZA COA MÚSICA

Os alumnos e alumnas de 5º disfrutan da música concentrados no ritmo e gozando dos seus logros:

CONCURSO ECOVOZ DE RADIO VOZ

Dende o CEIP Plurilingüe San Vicenzo de Vimianzo queremos felicitar aos nosos alumnos e alumnas de 6º de primaria pola súa gran participación no concurso de Radio Voz, EcoVoz, no que o obxetivo principal é formar aos alumnos/as para defender e coñecer a natureza.

Despois de pasar a primeira fase, nesta ocasión competían polo paso a semifinais con alumnado do CEIP Luis Seoane, de Mera - Oleiros. A participación foi moi reñida, quedando ás portas unicamente por un punto.

Noraboa a Leila Andrade, Brais Lema, Zoe Pérez, Iker Rodríguez, María Oreiro e Daniel Cambeiro e á súa titora Loly Lema, quen se encargou de coordinar e preparar ao equipo.

Para poder acceder ao programa preme no seguinte enlace: selecciona 30 de abril (a partir do minuto 28 ).

CONCURSO ECOVOZ ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

Alumnos e alumnas de 6º de primaria do centro participaron onte, 23 de febreiro, na nova edición do concurso de EcoVoz, programa de Radio Voz patrocinado por Sogama, que trata de profundizar no uso sostible e racional dos recursos naturais, educando á poboación nos valores do respeto e compromiso coa protección do medioambiente para mellorar o noso benestar e calidade de vida. No concurso participa alumnado de 6º de primaria de distintos puntos de Galicia que compiten en coñecementos sobre medio ambiente

Os nosos alumnos e alumnas de 6º de primaria conseguiron superar a primeira fase do concurso.

Parabéns ao alumnado e á titora!

• Preme no seguinte enlace para escoitalos no programa: Benvidos a Radiovoz ( venres 12 -  minuto 26)

RULETA DE PALABRAS - ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

O alumnado de 6º de primaria utilizou unha forma orixinal e motivadora de aprender e repasar os contidos de distintas materias.

Anímaste a ver canto sabes ti? Pincha nas imaxes e ponte a proba!!

DÍA DO LIBRO: A MAXIA DOS LIBROS- ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

Con motivo da conmemoración do Día do Libro e para fomentar a lectura, os alumnos e alumnas de 6º de educación primaria queren continuar contándolles, dende as súas casas, relatos curtos aos nenos/as do centro. Para iso inventaron as súas historias sobre o COVID-19 a partir de títulos de libros da nosa biblioteca. Podedes ver o ben que o fixeron nos seguintes vídeos:

CHARLA EDUCATIVA SOBRE O USO DAS NOVAS TECNOLOXÍAS

O día 21 de xaneiro tivemos no centro unha charla sobre "os riscos asociados ás novas tecnoloxías e o uso das redes sociais" para o alumnado de 5º e 6º de primaria, impartida pola Garda Civil.

ZERO ADICCIÓNS

O xoves 22 de novembro, os alumnos de 6º participaron nunha charla-obradoiro na que coñeceron os perigos das adiccións. Forma parte dun programa da Deputación, proposto ao centro polo Concello , trata de incidir no perigo que supoñen todo tipo de adiccións, xa non só alcohol, drogas ou outras substancias, senón tamén as novas adiccións aos xogos on line, ou ao uso abusivo do móbil, das redes sociais, da play ...que acaban converténdose en adicción.

Animamos ás familias a participar nas actividades propostas para elas a través do Concello.

Visita á policía nacional e á bolera

Excursión a Santiago de Compostela