1º Ciclo

Actividades e novas do interese do 1º Ciclo.

EXCURSIÓN FIN DE CURSO: 1º CICLO DE PRIMARIA

A continuación unha pequen mostra en imaxes da excursión de fin de curso do primeiro ciclo:

PROXECTO CONCELLO DE VIMIANZO: ALUMNADO DE 2º DE PRIMARIA.

O alumnado de segundo de primaria preséntanos no vídeo o que aprenderon no seu proxecto sobre Concello de Vimianzo.

Que ben o fixeron!

VISITA AOS INVERNADOIROS DE PASARELA

O alumnado de 1º visitou os invernadoiros da mamá dun alumno deste curso, onde aprenderon sobre a semente, o rego e os coidados das hortalizas, así como sobre algunhas enfermidades das plantas e algunhas formas sostibles para combatilas.

MAXIA NO SAN VICENZO

O alumnado de primeiro ciclo gozou do expectáculo de maxia: The Best Magic Trick in the World. Como lles gustou a todos!!

OBRADOIROS SOBRE NUTRICIÓN PARA 1º E 2º DE PRIMARIA

O día 21 de marzo, o alumnado de 1º e 2º de primaria participou nun obradoiro para tratar a importancia de manter unha alimentación saudable. Este foi impartido pola nutricionista do centro de saúde de Vimianzo.

CONTO: A ESTRAÑA VISITA

Para conmemorar o Samaín os nenos e nenas de 2º A puxeronlle voz á terrorífica lectura do conto:" A Extraña Visita", da cal podes gozar premendo no seguinte enlace:

20 DE NOVEMBRO O DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA- ALUMANDO 1º B

O alumnado de 1º B tamén conmemorou o DÍA UNIVERSAL DA INFANCIA, aquí tedes unha pequena mostra:

20 DE NOVEMBRO-DEREITOS DA INFANCIA

O alumnado de 1º A traballou así os Dereitos da Infancia para conmemorar o 20 de Novembro:

(prema na imaxe)

LECTURAS CON VALORES 1º DE PRIMARIA

O alumnado de 1º de primaria animouse a explicar as lecturas con valores dos contiños que máis lles gustaron, velaquí a primeira mostra no seguinte vídeo:

(Preme na imaxe)