CELEBRAMOS O 8 DE MARZO: DÍA DA MULLER TRABALLADORA

Para conmemorar o 8 de Marzo levaronse a cabo distintas actividades co alumnado de Educación Infantil e Primaria. Velaquí unha pequen mostra do que fixemos:

8 DE MARZO: DÍA DA MULLER TRABALLADORA

O alumnado de Educación Infantil realizou polo día 8 de Marzo unha composición artística despois de traballar na aula baixo o lema:

"OS TRABALLOS DO FOGAR NON SON INVISIBLES, SON TRABALLOS DE TODOS E TODAS".

OBRADOIRO PARA FAMILIAS E EDUCADORES: USO DE PANTALLAS NA INFANCIA

APLAZADA POR MOTIVOS DE SAÚDE, PENDENTE DE ESTABLECER NOVA DATA.

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN ORDINARIA PARA O CURSO 2024/2025

Do 1 ao 20 de marzo, estará aberto o prazo para a presentación de solicitudes de admisión de novo alumnado para o curso 2024/2025.

Horario de secretaría: De luns a venres, de 12:30h á 13:30h.

Poden consultar toda a documentación necesaria no seguinte arquivo adxunto.

. INSTRUCIÓNS E DOCUMENTACIÓN

CLUB DE LECTURA 3º CICLO: INVISIBLE DE ELOY MORENO

No Club de Lectura do alumnado de 3º ciclo analizan a lectura de "Invisible" de Eloy Moreno, que leron ao longo do primeiro trimestre:

CONTACONTOS EN FEBREIRO

ENTROIDO 2024

Aquí unha pequena mostra dos nosos disfraces de Entroido neste 2024:

DIA DA PAZ: A REDE DOS DEXESOS

O alumnado de Educación Infantil elaborou unha obra polo día da Paz, baseada nas instalacións artísticas A CHAVE NA MAN da xaponesa Chiharu Shiota e EU DESEXO O TEU DESEXO da brasileira Rivanne Neuenschwander´s.  Convidouse ao alumnado de primaria a intercambiar os seus desexos e participar tamén nesta creación artística. O obxectivo é que os nosos desexos pola paz se estendan a todo o mundo e se fagan realidade.

CLUB DE LECTURA: A BRUXIÑA DA SORTE - CONCHA BLANCO

No Club de Lectura do alumnado de 4ºA analizan a lectura de "A bruxiña da sorte" de Concha Blanco, que leron ao longo do primeiro trimestre:

COLLAGE DE INVERNO: HERVÉ TULLET

Aquí vos deixamos unha pequena mostra do noso mural de inverno,inspirado no artista Hervé Tullet, que decora a entrada do noso centro.Foi elaborado polo alumnado de 3º ciclo en colaboración cos membros do Equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares: