Saltar navegación.

SEMANA DA PRENSA

Durante a Semana da Prensa traballamos cos xornais nos distintos cursos. Aquí unha pequena mostra do que fixemos:

CELEBRAMOS O 8 DE MARZO: DÍA DA MULLER TRABALLADORA

Para conmemorar o 8 de Marzo levaronse a cabo distintas actividades co alumnado de Educación Infantil e Primaria. Velaquí unha pequen mostra do que fixemos:

LECTURAS NO MES DE NOVEMBRO

No mes de novembro seguimos coas lecturas a cargo dos nosos e nosas contacontos.

Todos e todas gozamos das súas lecturas!!!

OBRADOIRO DE DECORACIÓN PARA SAMAÍN

Para a decoración da biblioteca e ludoteca o Rato Leo fixo uns talleres de decoración da biblioteca para o Samaín. Tivo moitos participantes!!!

Gracias nenos e nenas pola vosa axuda!!!!Quedou chulísima!!!

Para celebrar a semna do Samaín o alumnado contacontos foi a ler contiños de medo as distintas aulas. aquí vos deixamos un pequeniño resumo de como foi.

No día do samaín o alumnado contacontos recibiu uns datalliños a cargo da súa mascota Leo. Moitas grazas pola vosa colaboración.

Fixéstelo xenial!!

CONTACONTOS DA SEMANA

A BIBLIOTECA TEN VIDA

A nosa biblioteca cobra vida. Atopamos aos auxiliares de biblioteca ordenando os libros e asesorando sobre lecturas. Tamén atopamos a varios grupos de alumnos e alumnas contacontos practicando as lecturas que van ir ler a outros cursos.

COLABORADORES DE BIBLIOTECA

Este curso a biblioteca conta cun equipo de alumnado colaborador excepcional. Son nenos e nenas de 3º ciclo de primaria que axudarán  a que as nosas bibliotecas se atopen sempre ordenadas e listas para gozar as lecturas e aventuras dos nosos libros!

MOITAS GRAZAS A TODOS POLA AXUDA!

LECTURAS DA SEMANA

Esta semana despedimos o curso de contacontos cos poemas de Abezoo!

MADRIÑAS LECTORAS: "LAS MANOS NO SON PARA PEGAR"

As nosas madriñas lectoras prepararon para o alumnado de primeiro "Las manos no son para pegar":

LECTURAS DA SEMANA

Esta semana "Orellas de Bolboreta" para infantil, da man de Nerea e Noa e "Rato Ton e Rata Tomasa", para primeiro, con Pili e Marta.