Actividades (Eco)

Elevator Pitch

Os alumnos de 2º bacharelato, materia de Empresa e modelo de diseño de negocio utilizaron a ferramenta de resolución de problemas”Desing Thinking”, aplicándoa a problemas que eles detectaron no seu entorno.
Aquí vémolos expoñendo utilizando as técnicas de “elevator pitc” e stoerytelling.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Elevator Pitch

Exposición Cultura Financeira

O alumnado de 3º da ESO, dentro da materia de Cultura financeira, analizou cada unha das distintas etapas da nosa vida financeira, realizando unha exposición no recibidor do centro.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Exposición Cultura Financeira

Charla EduEmprende

Dentro do programa EduEmprende, “Preparados para o salto”, Carlota Sánchez-Moaña Puga expúxonos cara a onde se dirixe a nova economía. Falounos das innovacións, da IA, da globalización e da sustentabilidade facéndonos reflexionar sobre o papel que queremos xogar na nova organización.

Conferencia do Programa Cívico-tributario

O alumnado de Economía de 4º da ESO e 1º de BACH asistiu a unha conferencia, encadrada no Programa Cívico-tributario que realiza a Axencia Tributaria, onde se intenta concienciar o alumnado da importancia da tributación e a responsabilidade que teñen os cidadáns para contribuír e desfrutar dos bens públicos.

Además, houbo tempo para todo. Mediante xogos e exemplos de maneira moi didáctica aprenderon canto paga un cidadán medio e a onde van os nosos impostos, sen esquecer de analizar a fraude fiscal.