UN ALUMNO E UNHA ALUMNA DO CENTRO RECIBIRON UNHA HOMENAXE NA UNIVERSIDADE DE SANTIAGO DE COMPOSTELA

NURIA BELLO BARRAL e ALBERTO RIVADULLA SÁNCHEZ, participaron nunha homenaxe que a Universidade de Santiago de Compostela dedica aos alumnos/as que obtiveron máis de 9 puntos de media entre  a Parte Xeral das probas de Selectividade e as notas de Bacharelato. No evento que reuniu a maís de 400 alumnos/as de toda Galicia, os nosos representantes recibiron un diploma acreditativo e outros agasallos.

100 % APROBADOS NA SELECTIVIDADE

NESTE CURSO, COMO CASE TODOS OS ANOS, OS NOSOS ALUMNOS ACADARON O 100% DE APROBADOS NA SELECTIVIDADE.

NORABOA!!!!

BENVIDA

O IES de Curtis, xa con máis de trinta anos de historia, é unha referencia pedagóxica e cultural da nosa comarca. Desde aquí seguiremos loitando polo ensino público de calidade e os valores propios de Galicia.