Dependencias

Presentación da reforma integral do IES de Curtis

O pasado martes 17 de xaneiro recibimos a visita do Conselleiro de Cultura, Educación, FP e Universidades, Román Rodriguez, para presentar a reforma integral que se vai levar a cabo no IES de Curtis. Esta reforma traerá consigo o cambio da cuberta, a instalación de SATE en todo o centro, o cambio da carpintería exterior e a renovación do acceso principal.

Estímase que as obras comezarán a mediados do mes de Maio, unha vez que pase o proceso de licitación, e que estas conclúan nuns cinco meses, a comezos do curso 2023/24.

Eleccións ao Consello Escolar

Unha vez constituída a Xunta Electoral, aprobouse o calendario para a celebración das eleccións ao Consello Escolar do IES de Curtis. Entre o 8 e o 15 de novembro poderán presentar as candidaturas aquelas persoas interesadas, e o 25 de novembro elixiranse: