Alumnado de 2º do CB de Agroxardinaría expón composicións florais

Exposición do alumnado do 2º curso do CB de Agroxardinaría e Composicións Florais

O alumnado do 2º curso de Ciclo Básico de Agroxardinaría e Composicións florais estiveron estas últimas semanas practicando as composicións florais e a presentación das mesmas. Na fotografía están os resultados, sempre tendo en conta a reutilización de materiais. O alumnado conseguiu realizar estes fermosos traballos que pasarán a formar parte de diversos recunchos do IES Plurilingüe de Valga. #edusostibilidade #. Mentres tanto, esta exposición pode ollarse na entrada ao corredor da planta baixa.

Alumnado do 2º curso do CB Agroxardinaría elaborando a exposición de composicións florais