Empresas colaboradoras

Empresas colaboradoras co Departamento de FM do IES de Valga

Os nosos ciclos teñen unha gran demanda das empresas e con unha incorporación ao mercado laboral de case un 100%. As empresas colaboradoras co departamento de Fabricación Mecánica no desenrolo das prácticas dos ciclos de FPB de Fabricación e Montaxe, CM de Soldadura e Caldeirería, CS de Construccións Metálicas e CM de Mecanizado son:

Moitos dos nosos alumnos que realizan as prácticas nestas empresas, tanto en modalidade ordinaria como dual, acaban tendo posto de traballo en elas.

Voltar a páxina principal do departamento de F. Mecánica

Navantia Ferrol doa consumibles ao departamento de Fabricación Mecánica

Doazón da empresa Navantia Ferrol de consumibles ao departamento de Fabricación Mecánica

A empresa Navantia Ferrol fixo unha doazón de consumibles ao departamento de Fabricación Mecánica, que xa teñen a súa disposición o profesorado e alumnado de Ciclos. O departamento quere agradecer a Navantia Ferrol e tamén á empresa Talleres Mecánicos Galicia a súa colaboración ao transportar o material ata as nosas instalacións de maneira desinteresada.

A empresa Talleres Mecánicos Galicia transportou os consumibles doados por Navantia Ferrol