Alumnado de 1º e 2º Bacharelato asisten á proxección de "A esmorga"

Cartel "A esmorga" O alumnado de Bacharelato do IES Valga asistiu, este mércores 25 de febreiro, á proxección da película "A esmorga" de I. Vilar nos multicines de Riveira. A actividade foi organizada polo Departamento de Lingua e Literatura Galega.

Semana do Cine e Historia no IES de Valga

Cine e Historia

Do 23 ao 27 de febreiro terá lugar no IES de Valga a Semana de Cine e Historia. No arquivo anexo aparece recollido o programa desta actividade. Contaremos coa participación do director de cine, Alfonso Zarauza, do actor Antonio Mourelos e do crítico de cine  Miguel Anxo Fernández.

A actividade está organizada polo Departamento de Xeografía e Historia.

Sesión de animación á lectura para o alumnado de 1º ESO

Á volta do Antroido os alumnos de 1º de ESO puideron disfrutar dunha sesión de animación á lectura a cargo de Raquel Queizás, quen relatou e dramatizou dous contos de terror e misterio, "Pata de mono", de W.W. Jacobs, e "El almohadón de plumas" de Horacio Quiroga. Os rapaces escoitaron con moito interese e mesmo participaron na dramatización seguindo as indicacións da animadora. A actividade foi proposta pola editorial Vicens Vives, á que agradecemos a súa xenerosidade. Foi organizada polo Departamento de Lingua e Literatura Española.

Visita ao Museo Histórico Local do alumnado de 4º ESO

Alumnado de 4º ESO con Vanessa Losada, encargada do Museo Histórico Local                                     Alumnado de 4º ESO no pazo da Bouza, Valga

O alumnado de 4º ESO realizou, o pasado mércores 11 de febreiro, unha visita por diferentes lugares do Concello de Valga. Nas instalacións do Museo Histórico Local puideron coñecer este edificio e como será a distribución das pezas que formarán parte da súa colección. As explicacións correron a cargo da encargada do Museo, Vanessa Losada. Ademais visitaron a igrexa de San Miguel e o pazo da Bouza, en Baño. A actividade foi organizada polo Departamento de Xeografía e Historia.