Acto de inaguración das actividades do "Clube de Lectura" do IES de Valga

Cartel O xoves 30 de outubro, terá lugar na Biblioteca do IES de Valga o comezo das actividades do Clube de lectura para o curso 2014-2015. Aberto a toda persoa que queira asistir, contará coa participación do escritor Pedro Feijoo para comentar a súa obra "Os fillos do mar". O acto comezará as 16:30h.

Anuncio sorteo para constituir a Xunta Electoral para Eleicións ó Consello Escolar

En ficheiro adxunto publícase o anuncio do sorteo para a Constitución da Xunta Eleitoral do Consello Escolar do IES de Valga.

Alumnado 3º ESO participou nun taller sobre Doazón de Órganos

Alumnado de 3º ESO no Taller de Doazón de ÓrganosO pasado venres 24 de outubro, o alumnado de 3º de ESO realizou un taller sobre Doazón de Órganos, impartido por persoal do Centro de Coordinación de Transplantes de Galicia. Ademais do devandito taller, os alumnos e alumnas puideron coñecer a testemuña dunha persoa transplantada. A actividade foi organizada polo Departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

Alumnado de 3º ESO participou na actividade "Descubre Valga a pé"

Alumnado 3º ESO na lagoa Mina Mercedes O pasado luns 20 de outubro, o alumnado de 3º ESO do IES de Valga realizou a actividade "Descubre Valga a pé I", organizada polo Departamento de Xeografía e Historia en colaboración co de Dinamización Lingüística. O alumnado traballou sobre aspectos xeográficos, culturais e toponímicos das parroquias de Campaña e Cordeiro. Os alumn@s estiveron acompañados polo profesorado Irene García, Dulce Serramo e Xoán Carlos Montejano.