Excursión a Madeira de alumnado de Portugués do IES de Valga

Entre o 6 e o 11 de abril os alumnos de Portugués puideron ver por fin realizado o seu soño de viaxar ao país veciño, nunha excursión organizada pola profesora Olga López. Nada menos que as illas da Regiao Autónoma da Madeira, guiados polo noso auxiliar de conversa, Nélio Nunes, natural de Funchal e experto coñecedor do arquipélago.Para ampliar información prema Leer Máis

Os nosos alumnos do Ciclo Superior de prácticas de FCT no estranxeiro xa están en Polonia e Malta

Os alumnos do Ciclo Superior de Constuccións Metálicas do IES de Valga Julián Herranz, Fernando Santiago, Alejandro Martínez e Pablo Villanueva están a a realizar as prácticas da FCT no estranxeiro. En total son 4 alumnos, 3 deles irán a empresas  en Polonia (na zona de Wroclaw) e 1 en Malta. Estas mobilidades derivan do programa Erasmus+  modalidade KA1 . Estes alumnos disfrutan dunha bolsa do programa. O periodo no que van a estar este ano vai do 06/04/2015 ó 12/06/2015.Foto desde Wroclaw ((Polonia).

Xornada Empregate-T en Valga celebrada na Sá de Audiovisuais do noso IES

O pasado xoves 26 de marzo celebrouse na Sá de Audiovisuais do IES de Valga a xornada Emprega-T organizada polo Concello de Valga dirixida a alumnado de 4ª de ESO, 1º de Bach, 1º de FP Básica, 1º do Ciclo de Construccións Metálicas,  e1º do Ciclo de Soldadura e Calderairía na que interviron 6 relatores. Pódense ver materiais no seguinte enlace da Aula Virtual
Para ampliar foto prema na imaxe.Maís información premendo Leer Máis.

O IES de Valga é punto de recollida dunha campaña de recollida de alimentos para a poboación saharauí organizada pola Fundación Amigos de Galicia. Debido á súa situación de dependencia de axuda internacional, a cal se viu minguada debido á crise económica, leva a este pobo a pasar circunstancias de necesidade. Esta fundación solicita doazón de: alimentos non perecedeiros: arroz, macarróns, lentellas, aceite de oliva, atún...Produtos básicos de hixiente: xabón, xel, xampú, coitelas de afeitar, cepillos, pasta de dentes....Calquer aportación pódese deixar na conserxería do centro.