Viaxe a París de alumnado do IES de Valga

Alumnado de 4º ESO e 1º Bachillerato de 2º lingua Francés realizaron unha  viaxe cultural a Francia do 2 ó 8 de Abril compartindo viaxe con alumnado do IES Universidade Laboral de Ourense.
As distintas actividades e visitas  realizáronse seguindo un itinerario deseñado a tal efecto polas profesoras de Francés. O alumnado do IES de Valga estivo acompañado polas profesoras Fernanda Banet e María José Fernández.
Na Galería  podese ver unha mostra de fotografías realizadas durante a viaxe. Máis información premendo Leer máis. Para ampliar foto prema na imaxe

Alumnado de 3º de ESO e 2º de Bacharelato realizaron a actividade "Descubre Valga de pé II"

"Os alumnos de 3º ESO e 2º Bacharelato de Xeografía realizaron o pasado 31 de marzo a actividade "Descubre Valga a pé II", un percorrido polas parroquias de Xanza e San Miguel para coñecer aspectos xeográficos e da toponimia do Concello; completando así unha das actividades organizadas dentro do programa Terra. Estiveron acompañados polos profesores Dulce Serramo e Xoán Carlos Montejano".

Para ampliar foto prema na imaxe

Saída a pé polo Concello de Valga por alumnado de 4º de ESO

O luns 24 de marzo o alumnado de 4º ESO realizou unha saída a pé polo Concello, organizada polo Departamento de Xeografía e Historia,  para descubrir o seu patrimonio histórico e artístico, visitando as instalacións do novo museo en Pontevalga, as igrexas de Xanza, Setecoros, San Miguel, Casal de Eirixo e outros lugares de interés como cruceiros e pazos"

Para ampliar foto prema na imaxe

O IES de Valga comprometido cos propósitos do "Dia Metereolóxico Mundial 2014"

"O domingo 23 de marzo comemórase o Día Meteorolóxico Mundial 2014 que este ano ten como lema “Comprometendo aos mozos co tempo e o clima”.  Desde o noso centro recollemos datos meteoróloxicos para envíar a Meteogalicia durante os días lectivos do curso escolar, por parte do alumnado de Xeografía de 2º de Bacharelato."

Para ampliar foto prema na imaxe do alumnado participante