O IES de Valga DRAGALÍZASE

O pasado 23 de xaneiro  o alumnado de 2º de ESO asistiu, na Biblioteca do noso Centro, a unha nova actividade do proxecto Dragal, unha iniciativa de promoción de lectura de creación e investigación multidisciplinar en galego. A actividade tivo dúas partes: na primeira, o estudante chinés JIANGJIÉ  HUANG, de Cursos Internacionais en Santiago de Compostela, impartiu unha charla sobre a cultura do Dragón en China; ademais fixo unha moi interesante demostración de caligrafía Antiga, da cal deixou a súa propia mostra na Biblioteca. Na segunda parte, MARTA LOOZ, mestra de Ioga Tibetano e Directora da ONG “Live to Love” en España, falou dos movementos do Dragón na cultura tibetana, e concluíu a súa intervención cunha exhibición de espada no ximnasio.

O alumnado seguiu entusiasmado ambas intervencións. Picando aquí podes ler a nova desta actividade na edición de Arousa de La Voz de Galicia.

Continuará...

Tertulia co alumnado do IES de Valga en Radio Valga

Logo de Radio Valga

Este sábado 24 de xaneiro terá lugar en Radio Valga o primeiro dos debates que se celebrarán dentro do marco de colaboración entre o IES de Valga e esta radio durante o curso 2014-15. O primeiro dos debates terá como fío condutor as "Redes sociais", e actuará como moderadora do mesmo Ana Patiño. Participarán como contertulios os seguintes alumnos e alumnas de 4º de ESO: Marta Varela, Antía Figueira, Natalia Pérez e Iván Sanmiguel. O debate comezará ás 11 da mañá e terá unha duración de 30 minutos aproximadamente.

Visita á Exposición "CINEGALICIA25" do alumnado de 4º ESO do IES de Valga

Alumnado de 4º ESO co comisario da exposición "Cinegalicia25", Miguel Anxo Fernández                       Alumnado de 4º ESO coa actriz local, na exposición "Cinegalicia25", Agustina Otero

O alumnado de 4º ESO realizou unha visita , o pasado martes 20 de xaneiro, á exposición “CINEGALICIA25”,  no Museo Centro Gaiás, dentro da Cidade da Cultura en Santiago de Compostela. O alumnado estivo acompañado polo comisario da mesma, Miguel Anxo Fernández, quen lles mostrou as distintas partes en que se compón a exposición, así como explicacións dos distintos paneis informativos, das anécdotas e curiosidades de obxectos que se poden observar nesta mostra da historia do Cine galego e feito en Galicia.

Alumnado de 2º ESO do IES Valga participa no "Proxecto DRAGAL"

Charla da escritora Elena Gallego Abad co alumnado de 2º ESO sobre a súa novela "Dragal"                                                        A escritora Elena Gallego Abad coa alumna de 2º ESO, Andrea Pazos

A xornalista e escritora Elena Gallego Abad estivo o pasado 19 de xaneiro no IES de Valga para explicar ao alumnado de 2º ESO a súa obra “Dragal. A herdanda do dragón” . Esta actividade está enmarcada dentro do “Proxecto Dragal”, do que participa o IES de Valga xunto con outros once centros de toda Galicia. A actividade está impulsada pola Secretaria Xeral de Política Lingüística a través dos equipos de dinamización da lingua galega. Trátase dun programa multidisciplinar de animación á lectura e de creación en galego coas tecnoloxías da información e da comunicación que parte da triloxía homónima de esta escritora. A actividade, realizada na Biblioteca do Centro, foi organizada por parte do Departamento de Lingua e Literatura Galega.