Resolución para adxudicación de Bolsas para realizar prácticas en empresas extranxeiras o Programa Erasmus+

En ficheiro publicase a resolución para adxudicación de Bolsas para a realización de prácticas en empresas do  extranxeiro no programa Erasmus+ de alumnado do IES de Valga do Ciclo Superior de "Organización e Proxectos de Fabricación e Montaxe".

Alumnado de Relixión de 1º e 2º de Bacharelato visita diversos lugares en Santiago de Compostela

Alumnado de Relixión de Bacharelato ante a Basílica do Santo Sepulcro no Museo de Terra Santa                        Alumnado de Relixión de Bacharelato no interior do Albergue Xoán XXIII

O alumnado de 1º e 2º Bacharelato do noso Centro realizou unha visita didáctica o pasado 18 de decembro ao "Museo de Terra Santa", en Santiago de Compostela, situado nun dos claustros do Convento de San Francisco. Este convento foi fundado no ano 1214, sendo unha das edificacións pertencentes ao barroco galego que podemos atopar na cidade de Santiago de Compostela. Na visita ao Museo, o alumnado puido observar o percorrido histórico de Terra Santa dende o Paleolítico ata a actualidade mediante maquetas como a da Basílica do Santo Sepulcro, diferentes traballos artesáns, unha importante colección numismática, entre outros obxectos de gran valor cultural.

Alumnado de Relixión de 1º ESO visita o Belén de Valga

Visita ao Belén de Valga polo grupo de 1º ESO             alumnado de Relixión de 1º ESO no Belén de Valga
O alumnado de Relixión de 1º de ESO do IES de Valga visitou na mañá do 16 de decembro o Belén do Concello de Valga. Alí, puideron contemplar as imaxes tradicionais dun belén e os cambios que referidos á actualidade histórica e social se produciron nos últimos doce meses. Estiveron acompañados polas profesoras Teresa Barreiro e Carmen Reino. A actividade foi organizada polo Departamento de Relixión.

Alumnado do Primeiro Ciclo da ESO asiste a unha sesión de contacontos en Inglés

Alumnado de 1º ESO no contacontos en Inglés         Alumnado de 2º ESO no contacontos en Inglés
O alumnado de 1º e 2º da ESO do noso Centro asistiu a unha sesión de contacontos bilingüe, en lingua inglesa e galega, a cargo de Tim Bowley e Charo Pita, que ofreceron unha selección de contos de tradición inglesa en dúas sesións de 50 minutos e na Biblioteca do IES de Valga. A actividade foi organizada polo Departamento de Lingua Inglesa.