Exposición "100% Attawassoul" no IES de Valga

Mulleres marroquís    A partir do luns 20 de outubro e durante un mes, o IES de Valga acollerá a exposición "100% Attawassoul" sobre a situación da muller en Marrocos. Son arredor de 30 fotografías con carteis explicativos pertencentes a ONGDS. Exposición que se realiza en colaboración coa Asociación Valga Bule, o Concello de Valga e a Deputación de Pontevedra. Vinculado coa exposición, proxectarase un documental titulado "100% muller" que versa sobre a alfabetización e a formación da muller en Marrocos.

Alumnado do IES de Valga visitou a TVG

O pasado 14 de outubro, o alumnado de Xeografía de 2º de Bachrelato do IES de Valga visitou distintas dependencias da TVG, e entre elas as instalacións do espazo O Tempo. As explicacións correron a cargo dos xornalistas, encargados do tempo na TVG, Ana Celia Vázquez e Diego Viaño. A actividade foi organizada polo Departamento de Xeografía e Historia.

II Concurso de Fotografía

Foto gañadora do I Concurso de Fotografía

O Equipo de Dinamización Lingüística do IES de Valga  convoca o II Concurso de Fotografía. O tema basearase  nunha presentación dunha reportaxe fotográfica sobre  algún tema relacionado con Valga e os seus habitantes      (casas tradicionais, igrexas, modos de vida, deportes,  paisaxes,...). Poderán participar alumnado, profesorado e  persoal non docente do IES de Valga. A data límite de entrega será o 30 de novembro. No arquivo adxunto poden consultarse as bases.

Calendario de inicio de curso 2014-2015

Pode ver  as presentacións de grupos  para o inicio do curso 2014-2015