Alumnado de 1º e 2º ESO visita diferentes espazos da provincia de Lugo

Alumnado de 1º ESO no castro de Vilalonga (Meira Lugo)   Alumnado de 2º ESO no castro de Vilalonga (Meira Lugo)

Alumnado de 2º ESO na área recreativa de Santa Isabel (Outeiro de Rei, Lugo)   Alumnado de 1º e 2º ESO na Casa Museo de Manuel María (Outeiro de Rei, Lugo)

O luns 2 de maio, o alumnado de 1º e 2º ESO realizou unha visita a deiferentes espazos da provincia de Lugo. Pola mañán estiveron no castro de Viladonga no concello de Meira; ao mediodía pararon na cidade de Lugo e, pola tarde, no concello de Outeiro de Rei. Alí fixeron unha visita guiada á Casa museo de Manuel María. Nese mesmo concello  tamén tiveron a oportunidade de coñecer a área recreativa de Santa Isabel, á beira do río Miño, un espazo dentro da reserva da biosfera Terras do Miño. Finalizou a súa saída no cemiterio onde está enterrado Manuel María, para ofercelle unha pequena homenaxe, entoando unha das súas composicións poéticas: “O carro”. A actividade foi organizada polos departamentos de Xeografía e Historia, Dinamización Lingüística e Lingua e Literatura Galega.

"Ler por Ler" con 1º ESO A e poemas de Manuel María

Ler por Ler co alumnado de 1º ESO A e poemas de Manuel María       Ler por Ler co alumnado de 1º ESO A e poemas de Manuel María

O alumnado de 1º ESO A xunto as súas profesoras de Bioloxía e Plástica, Julia Menéndez e Mar Tejero, organizaron o venres 29 de abril unha nova sesión da actividade “Ler por Ler” que durante este curso estase a celebrar na Biblioteca do noso centro. Durante o segundo recreo leron poemas de Manuel María, que xiraron arredor do mundo animal: bolboretas, ovellas, vacas ou burros foron protagonistas desta sesión de recitado poético, acompañado de música e imaxes.

Acto do alumnado de 2º Bacharelato

Alumnado de 2º Bacharelato na plantación dun camelio  Plantación dun camelio polo alumnado de 2º Bacharelato  Plantación dun camelio polo alumnado de 2º Bacharelato

O mércores 27 de abril, o alumnado de 2º Bacharelato e, seguindo unha tradición iniciada en anos anteriores, plantou unha árbore, neste caso un camelio na zona posterior do noso centro. O acto forma parte do inicio das actividades de despedida desta promoción de alumnos e alumnas que están a piques de rematar a súa formación no noso IES. Para este acto tiveron a colaboración da Viderección e a profesora de Bioloxía e Xeoloxía, Irene García.

Alumnado de 3º ESO fai un percorrido por monumentos de Santiago de Compostela

Alumnado de 3º ESO na  praza do Obradoiro    Alumnado de 3º ESO na  terraza da facultade de Xeografía e Historia

O alumnado de 3º ESO realizou, o martes 26 de abril, unha visita a cidade de Santiago de Compostela. Visitou ás fachadas dos edificios renacentistas e barrocos máis emblemáticos da cidade. Tamén tivo oportunidade de ver o  Museo da Peregrinacións e rematou a súa saída cunha visita á terraza da Facultade de Xeografía e Historia, onde o decano, Juan M. Monterroso, mostroulles as distintas partes da cidade e explicoulles a organización urbanística da mesma. A actividade foi organizada polo departamento de Xeografía e Historia.