O IES de Valga comprometido co Día Meteorolóxico Mundial

Alumnado pque participa na recollida de datos meteorolóxicos

Hoxe, celébrase o Día Meteorolóxico Mundial e no IES de Valga o alumnado de Xeografía de 2º Bacharelato segue comprometido coa recollida de datos que cada día lectivo envía a Meteogalicia. Este ano o lema escollido pola OMM (Organización Meteorolóxica Mundial) foi "do coñecemento climático á acción polo clima", buscando unha maior concienciación sobre o cambio climático.

Os alumnos do Ciclo Superior de Construcións Metálicas programa Erasmus+ en Radio Valga

Radio Valga Os alumnos do Ciclos Superior de Construcións Metálicas que participan do programa Erasmus+JULIÁN HERRANZ CHENLO, ALEJANDRO MARTÍNEZ PRIETO, FERNANDO SANTIAGO LESTÓN PABLO VILLANUEVA IGLESIAS,participarán este sábado 21 de marzo ás 11 horas, no programa "Libélula Weekend" dirixido pola xornalista de Radio Valga, Ana Patiño, neste programa estarán acompañados polo Coordinador do Programa ANTONIO MIRÁS  e o Director ROBERTO BARRAL.

O IES de Valga neste curso 2014-15 está participando no Programa Erasmus+ e ten asinado un Convenio de subvención para un Proxecto de Mobilidade KA1 co OAPEE (Organismo Autónomo de Programas Educativos Europeos que ten como finalidade que alumnado da Formación Profesional Específica realice as FCT en empresas do estranxeiro.

Ó IES de Valga correspóndenlle 4 bolsas para o alumnado do Ciclo Superior de “Construcións Metálicas”. Estas prácticas teñen o seu inicio no mes de abril e rematen en xuño. Están concedidas  tres bolsas en Polonia e unha en Malta.

A experiencia do ensino do portugués no IES de Valga divúlgase na II Xornada Galega de Linguas Estranxeiras

A EXPERIENCIA DO ENSINO DO PORTUGUÉS  NO IES DE VALGA DIVÚLGASE NAS II XORNADA GALEGA DE LINGUAS ESTRANXEIRAS CELEBRADAS O PASADO 14 /03/2015 NO PAZO DE CONGRESOS DE SANTIAGO DE COMPOSTELA

PRESENTÁRONSE UNS VÍDEOS EN QUE TODO O ALUMNADO DE PORTUGUÉS DO CENTRO POR NIVEIS EXPLICA O QUE SUPÓN PARA ELES O PORTUGUÉS. Nestes enlaces podes ver os vídeos de 1º Bacharelato, 4º ESO e 3º ESO

A profesora Olga López López e o profesor de apoio nativo Nelio Nunes Carvallho , que tamén comparte os centros Félix Muriel de Rianxo e Xelmírez I de Santiago de Compostela deron unha  charla sobre a experiencia no Ies de Valga co portugués como 2ª lingua estranxeira. Leva seis cursos consecutivos dende a súa implantación. Só son 33 en toda Galicia de momento.   Pero prevese un aumento no futuro coa aprobación da Lei Paz Andrade no Parlamento galego a pasado 19 de febrero de 2014 na que se impulsa a proxección internacional do idioma galego a través do portugués. Lingua e cultura moi próximas para os galegos, idioma de traballo de 20 organizacións internacioanis, incluída a Unión Europea, lingua oficial en 9 países e no territorio Macau, en China, entre elas figuran potencias  e economías emerxentes como Brasil, Angola… É a lingua máis falada no hemisferio sur.  Ten 220 millóns de falantes. Hai dúas semanas o presidente da Xunta de Galicia e o seu homólogo portugués Cavaco Silva asinaron un acordo para implantar de forma progresiva o portugués nos institutos galegos e creouse unha plataforma para empresarios galegos que queiran  emprender en países da lusofonía.

Charla arredor do Cine con Ángel de la Cruz e Miguel Anxo Fernández

Charla con Ángel de la Cruz e Miguel Anxo Fernández                Charla con Ángel de la Cruz e Miguel Anxo Fernández

O pasado venres 13 de marzo, tivo lugar na aula de Audiovisuais do noso Centro unha charla coloquio arredor do mundo do Cine a cargo do director de Cine, Ángel de la Cruz, e do crítico de cine, Miguel Anxo Fernández. Alumnado de 1º e 4º de ESO asistiron a unha charla na que Ángel de la Cruz explicou como se realiza unha película de animación e avanzou o seu novo proxecto cinematográfico. Miguel Anxo Fernández, pola súa parte, explicou como é o traballo dun crítico de cine. O acto rematou cunha sesión de fotos arredor dun dos Goya que acadou o director de "El bosque animado" ou "Arrugas".