Alumnado de 1º Bacharelato realiza unha viaxe cultural a Londres

Alumnado de 1º Bacharelato en Londres

Alumnado de 1º Bacharelato realiza do 17 ao 20 de marzo unha viaxe con carácter didáctico á cidade de Londres.  Nesta viaxe cultural fan un percorrido polos lugares máis emblemáticos de Londres, así como unha visita ao British Museum e asistir á representación da ópera "Madama Butterfly" na Royal Opera House. Son acompañados polo profesorado Ana Staton e Fran Godón.

Viaxe cultural a Florencia, Siena e Pisa do alumnado de 4º ESO

Alumnado de 4º ESO en Florencia

O alumnado de 4º ESO iniciou unha viaxe cultural a Italia, no que vai visitar as cidades de Florencia, Siena e Pisa entre o sábado 16 e o xoves 21 de marzo. Nesta viaxe son acompañados polas profesoras Mar Tejero, Nieves Gómez e Paula A. Rey.

Alumnado 4º ESO en Florencia

Xornadas de Voleibol para alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato

Alumnado de 1º Bacharelato nas Xornadas de Voleibol

O alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato participou o mércores 13 e o xoves 14 de marzo nunhas "Xornadas de Voleibol" impartidas polo entrenador do Club Voleibol Rianxo e un Técnico do Ximnasio Municipal do concello de Valga. A actividade realizouse no ximnasio do noso centro e foi organizada polo departamento de Educación Física.

Alumnado de 1º Bacharelato nas "Xornadas de voleibol"

Prazo solicitude de admisión curso 2024/2025

ADMISION ALUMNADO ( ESO- BACHARELATO)
 CURSO: 2024/2025

Normativa - ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, regulado pola Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

- Todas as solicitudes de reserva de praza do alumnado, de centros adscritos, para a matrícula de 1º ESO e de 1º Bacharelato para o vindeiro curso 2024-2025 foron admitidas. Pódense consultar as listaxes do alumnado admitido no taboleiro do noso centro.

- Para o alumnado de centros non adscritos: dende o día 1 de marzo, ata o 20 de marzo (ambos incluídos), estará aberto o prazo de admisión, de forma telemática a través da aplicación admisiónalumnado ou nas dependencias do noso centro. Nos documentos anexados a esta nova dispoñen de toda a información:

Acreditación das competencias dixitais do alumnado da ESO e Bacharelato

NOTA INFORMATIVA

Resolución do 28 de febreiro de 2024, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato de Galicia no curso 2023/24.

Amplíase ata o 15 de marzo o prazo de solicitude e inscrición nas probas específicas para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa 4º de educación secundaria obrigatoria e 2º de bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

Máis información picando neste enlace:https://www.edu.xunta.gal/portal/node/42513 ou no ficheiro adxunto.