A Biblioteca celebrou o Día do Libro 2024

Panel de citas polo alumnado Día do Libro 2024

Na Biblioteca do noso centro e, durante a semana do 22 ao 26 de abril, tivemos varias actividades para conmemorar o "Día do Libro 2024". O alumnado expuso no panel instalado para esta ocasión, citas literarias para participar no concurso convocado para esta conmemoración. Nos recreos desa semana, o alumnado de 1º Bacharelato compartiu e falou sobre os seus libros favoritos e houbo un reparto de marcapáxinas plastificados con información sobre diversos autores e autoras.

Por último, o venres 26 realizouse o sorteo do concurso, recaendo os premios, dous vales de cafetaría de 10 euros cada un, nas alumnas de 1º Bacharelato Uxía Brandariz e Lucía Abeledo. A actividade foi organizada polo Equipo da Biblioteca.

Uxía Brandariz de 1º Bacharelato premiada no concurso "Día do Libro 2024"

Marcapáxinas "Día do Libro 2024"

Libros a compartir "Día do Libro 2024"

Concurso da Biblioteca para conmemorar o "Día do Libro" 2024

Concurso "Día do LIbro" 2024 na Biblioteca

A Biblioteca celebra o "Día das Escritoras"

Alumnas de 4º ESO con lecturas do "Día das Escritoras" 2023

A VIII Edición do “Día das escritoras” celebrouse, este ano 2023, o 16 de outubro baixo o lema “O pracer, a alegría e a risa das mulleres”.: “celebración dunha escritura e dunha maneira de percibir a realidade silenciada durante moito tempo, e celebración desa expresión do gozo, a alegría e a risa que a miúdo tamén é un tabú para mulleres educadas na abnegación, o comedimento e o sacrificio" como escribe Marta Sanz da BNE e comisaria da VIII Edición do Día das Escritoras 2023.
Dende o IES Plurilingüe de Valga sumámonos a esta celebración coa lectura dunha antoloxía de textos escollidos pola Biblioteca Escolar do centro, ademais dun taller de chapas e reparto de marcapáxinas. A actividade tivo lugar, nos recreos da mañá do luns 16 de outubro, na nosa Biblioteca.

A celebración complétase cunha exposición de carteis feitos polo alumnado, no corredor da planta baixa.

Exposición de carteis "Día das Escritoras" 2023

Marcapáxinas Día das Escritoras 23

"Día das Escritoras" 2023 na Biblioteca

Día das Escritoras 2023

O Equipo da Biblioteca celebrou a "Semana do libro" con diferentes actividades

Alumnado 3º ESO representando "Romeo e Julieta"

A “Semana do libro” celebrouse na Biblioteca entre o luns 24 e o venres 28 con éxito organizativo, mostrando diferentes actividades programadas polo Equipo da Biblioteca. O alumnado de 1º ESO inagurou esta semana con “que morra o conto!”, completándose a semana con outras actividades, nas que participaron alumnos e alumnas dos distintos niveis da ESO e Bacharelato: lectura, en Inglés, de obras de Shakespeare; dramatización da obra “Romeo e Julieta” e dúas sesións de booktubers para recomendar obras literarias, audiovisuais e de arte. Noraboa ao Equipo da Biblioteca e o alumnado participante e asistente a todas elas!!!

Alumnado de 2º Bacharelato na lectura de textos de Shakespeare, en Inglés

Booktubers na Semana do Libro 2023