A Biblioteca celebrou o Día do Libro 2024

Panel de citas polo alumnado Día do Libro 2024

Na Biblioteca do noso centro e, durante a semana do 22 ao 26 de abril, tivemos varias actividades para conmemorar o "Día do Libro 2024". O alumnado expuso no panel instalado para esta ocasión, citas literarias para participar no concurso convocado para esta conmemoración. Nos recreos desa semana, o alumnado de 1º Bacharelato compartiu e falou sobre os seus libros favoritos e houbo un reparto de marcapáxinas plastificados con información sobre diversos autores e autoras.

Por último, o venres 26 realizouse o sorteo do concurso, recaendo os premios, dous vales de cafetaría de 10 euros cada un, nas alumnas de 1º Bacharelato Uxía Brandariz e Lucía Abeledo. A actividade foi organizada polo Equipo da Biblioteca.

Uxía Brandariz de 1º Bacharelato premiada no concurso "Día do Libro 2024"

Marcapáxinas "Día do Libro 2024"

Libros a compartir "Día do Libro 2024"