Alumnado de 2º do CB de Agroxardinaría realiza novos traballos no "Xardín IES Plurilingüe de Valga"

Alumnado do CB de Agroxardinaría e Composicións Florais creando socalcos no "Xardín IES Plurilingüe de Valga"

O alumnado do Ciclo Básico de Agroxardinaría e Composicións Florais realizou novos traballos no "Xardín IES Plurilingüe de Valga"". Entre as tarefas realizadas estivo a creación de socalcos para o encontro do ribazo do xardín e, o camiño de entrada á pista cuberta. Estes socalcos vanse a preparar con diferentes plantas de tempada e algunha definitiva. Adenais, nivelouse o terreo, colocáronse as vigas de madeira cunha pendente determinada, seguindo a liña natural do terreo, realizouse o careado das mesmas e, a colocación de estacas de ferro corrugado, preparadas polo alumnado de Fabricación Mecánica.

Traballos do alumnado do Ciclo Básico de Agroxardinaría no "Xardín IES Plurilingüe de Valga"