Alumnado de 1º Bacharelato de Ciencias visitou a X Feira de Minerais en Santiago de Compostela

Alumnado de 1º Bacharelato A na X edición da Feira de Minerais en Santiago

O alumnado de 1º Bacharelato A realizou unha visita á X edición da Feira de Minerais, a máis grande de España e Portugal, onde puido ollar minerais de diferentes partes do mundo, como amatistas, azabaches ou fósiles. Nesta feira instalada no recinto de Área Central, en Santiago de Compostela, tamén puideron aisitir á charla “Cobalto, la fiebre del oro azul”, impartida polo xornalista de La Vanguardia, Xavier Aldekoa. O xornalista explicoulles como no surleste do Congo, as grandes firmas internacionais e os mineiros artesanais disputan unha batalla desigual polo cobalto, mineral clave para a fabricación das baterías dos coches eléctricos. Foron acompañados polas profesoras Ana Bueno e Bibiana Lorenzo. A actividade foi organizada polo departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

Alumnado de 1º Bacharelato A na X edición da Feira de Minerais en Santiago