Alumnado de 3º, 4º ESO e 2º CB Agroxardinaría en InnovArt'24

O venres 19 de abril, o alumnado de 3º e 4º ESO xunto co do 2º curso do CB de Agroxardinaría visitou InnovArt'24 na Cidade da Cultura (Santiago de Compostela). Este evento aglutina as ensinanzas artísticas, as ensinanzas de idiomas e as ensinanzas deportivas que se imparten en Galicia. Alí puideron coñecer a través de exhibicións, obradoiros, material expositivo e actividades interactivas o mundo da arte dramática, das artes plásticas e deseño, da conservación e restauración de bens culturais, da danza, das ensinanzas deportivas, dos idiomas e da música. Foron acompañados polas profesoras: Esther de Andrés, Paula Rey, Mar Tejero e Nieves Gómez. A actividade foi organizada polo Departamento de Orientación.

Alumnado de 3º, 4º ESO e 2º CB Agroxardinaría en InnovArt'24