Xornada gastronómica francesa no IES Valga

Xornada gastronómica francesa no IES Valga  Xornada gastronómica francesa no IES Valga O pasado venres 7 de abril, tivo lugar no noso centro e durante toda a mañán unha xornada gastronómica francófona. Co título "Journée gastronomique francophone avec atelier de crêpes", o alumnado de Francés tivo unha dobre actividade. A primeira : "Atelier de crêpes", na que da man de Jérémy Thomas, o alumnado puido participar nun Atelier de crêpes, degustar esta especialidade bretona e acercarse á cultura desta rexión francesa. A segunda, "Journée gastronomique: Aux fourneaux!", o alumnado de Francés demostrou as súas habilidades culinarias e coñecementos gastronómicas a través dunha degustación de pratos francófonos que fixeron as delicias de todo a comunidade educativa do noso Centro. Picando neste enlace podes ver máis fotos deste evento.