ANPA

Concurso de Debuxo Equality 3.0  Bases do concurso

cartel1 Deseños presentados ao concurso   cartel 2

grafitti gañador

Deseño gañador do concurso, no seu lugar no instituto.  Preme na imaxe para pantalla completa.

5                                                                                 2     3     4

As creadoras dos carteis, Carlota Merelles e Claudia Mascitti.                                                   A gañadora do concurso, Claudia Mascitti, asinando a súa creación.

Charla en Primeiro de Bacharelato: Talento para el futuro

A violencia nas TIC

La ciencia es femenino

Enlace al programa de radio La ciencia es femenino de hoy domingo en el que participan alumnas de primero de bachillerato del centro.

Día da ciencia en galego 2020. IGACIENCIA

Só a ciencia nos rescatará da pandemia" é un webinario emitido con motivo do Mes da Ciencia en Galego. Nesta ocasión a investigadora galega Sonia Villapol disertará sobre o enfoque científico dos conceptos básicos da COVID-19, como se transmite, efectos, tratamentos e vacinas.

Sonia Villapol Salgado, científica no Centro Médico de Texas (Houston, EE.UU.), forma parte do Equipo de Investigación Internacional da COVID-19 (COV-irt.org)

Ligazón a videoconferencia, 16 de novembro, luns.

Equality 3.0

Bótalle unha ollada ao arquivo adxunto

Kit COVID. ANPA

A Directiva da ANPA fará entrega a todo alumnado soci@ dun "Kit Covid" que incluirá:

1. Unha máscara hixiénica reutilizable para 30 lavados da marca "Nuxak". Cumple coa normativa UNE 0065:2020

2. Un estuche porta máscara da marca "Xsecure"

3. Un bote de 80 ml de xel hidroalcohólico

4. Unha gamuza anti vaho para gafas de 200 usos da marca "Visionis"

5. Un neceser. Todos os elementos do kit serán entregados no neceser.

MAGOSTO 2018

No seguinte enlace podes ver fotos da celebración do Magosto no noso centro.

Proxecto Equality 3.0