Animación á lectura

Encontros literarios

Encontros literarios do primeiro trimestre

Neste primeiro trimestre do curso, as profesoras de lingua castelá partiparon co seu alumnado en encontros literarios coas autoras Alba Cid, Rosa Huertas, Alba Guzmán e Mónica Rodríguez.
No blog da BiblioFerro podedes acceder a información máis detallada destas actividades e tamén a algunha imaxe.

Club de lectura

Hoxe foi un día importante: por fin botamos a andar o noso club de lectura en colaboración co CIS Aixiña. Cando chegamos, alí estaban Lalo,  Modesto, Elena, Pili, Camy, Ángeles, Celso, Moncho, Julia... Foi coñercérmonos e sentir que estabamos facendo algo grande e marabilloso. As barreiras e os prexuízos caeron e comezamos a falar da vida e da literatura. Bastaron cinco minutos para que o noso alumnado e os usuarios do centro de día de Aixiña se entenderan coa mirada e coas palabras. Isto non fixo máis que comezar, pero promete que vai ser unha gran aventura. E para botar a navegar este barco capaz de surcar o mar máis fero, o libro escollido foi Las vencedoras, de Laetitia Colombani. Feliz travesía e feliz lectura!!

Programación da Biblioteca 22-23