Matemáticas

CURSO 2023-2024

No curso académico 2023/2024, o equipo docente do Departamento de Matemáticas está composto por:

• Ana María Gómez Mesejo
  • Rafael Nóvoa García
  • Flor Guede Rodríguez
  • María Belén Babarro Blanco
  • María del Carmen Rodríguez Olmos

CONTIDOS MÍNIMOS E.S.O.

Nestes arquivos atópanse os contidos mínimos esixibles en cada curso e en cada unidade didáctica.

CONTIDOS MÍNIMOS BACHARELATO.

EXAME DE PENDENTES CURSO 2022-2023. PROBA DE MAIO

AS DATAS DA PROBA OFICIAL DE MAIO É:

MARTES 23 DE MAIO  ÁS 12:10 HORAS

LUGAR: AULA DE TECNOLOXÍA (está ó lado da biblioteca)

ADENDA Á PROGRAMACIÓN CURSO 2021-2022 (modifica a avaliación)

A ORDE do 25 de xaneiro de 2022 actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no sistema educativo de Galicia. En consecuencia, debemos modificar á programación do Departamento sobre todo, no relativo á avaliación, para que se adecúe ás modificacións introducidas na orde, entre outras, a desaparición da avaliación extraordinaria na E.S.O.

Día do número Pi

O Día do Número Pi, celébrase o 14 de marzo, unha data para celebrar a existencia dunha constante matemática.  A data escollida foi a máis representativa do número 3/14.  O alumnado e o profesorado do departamento de matemáticas quixeron lembrar a data cunha exposición no centro.

Imaxes da exposición