« Week of Abril 22, 2024 »
all day

Lucía Fernández, enfermeira exalumna do instituto, xunto con Javier Viaño, compañeiro de profesión, viñeron hoxe ao centro a impartir unhas charlas sobre os perigos do alcohol e do tabaco para o alumnado de 1º da ESO.

all day

No marco dunha unidade de inglés sobre comida, os estudantes de 3º A PDC participaron nun pequeno "Morning Snack" na cafetería do centro. Trouxeron preparados da casa diversos snacks doces e salgados para degustar. Ademais, representaron pequenos diálogos no papel de camareiros/as e clientes.

Un xeito diferente e delicioso de comezar a mañá.

Parabéns ao alumnado pola súa implicación e entusiasmo nesta actividade!

Start: 24/04/2024 15:28

Nove alumnos e alumnas do noso IES participaron hoxe no Campionato Provincial de Orientación. Para algunhas delas, foi a primeira experiencia deste tipo e están desexando aprender máis sobre esta práctica deportiva.

all day

Xa se pode consultar no centro a listaxe de alumnado admitido para o curso 2024/2025.

all day

O Centro de Formación e Recursos (CFR) da Coruña ofreceunos a posibilidade de participar, xunto con outros 11 centros de secundaria da provincia, nunha mobilidade a Helsinki (Finlandia). A docente Ana Ruiz, en representación do noso IES, visitou tres centros educativos. Foi unha intensa e moi enriquecedora visita de tres días na que puidemos intercambiar experiencias co profesorado finlandés, observar distintas clases e falar tamén co alumnado.

all day

Unha esopía é un relato, comentario ou poema, cun máximo de 140 caracteres, onde cada palabra leva un número de letras igual ás sucesivas cifras do número π.
Lucas González Díaz, de 2º da ESO B, foi o gañador do concurso deste ano, organizado pola biblioteca escolar. Esta foi a súa obra:

Ahí o allá, o ¿dónde dirigirás mi camino? Andar con deseo. Deseando conseguir anhelos, esperanza. ¿Hay un fin? ¿Superaré todo cuando yo llegue allá?

Parabéns polo traballo e polo premio!

Start: 26/04/2024 07:02

O próximo luns 29 de abril, ás 19 horas, Ismael Ramos visitará a Biblioteca do IES Francisco Aguiar para conversar sobre A parte fácil / La parte fácil

Start: 28/04/2024 15:51

Outra maneira de achegarse á realidade...

«Cuando vives aquí, te olvidas de que solo porque has dejado de hundirte no significa que no estés ya bajo el agua», lemos no relato de Amy Hempel.

Esa é a cita que escolleu Ismael Ramos como antesala da súa na primeira obra narrativa: A parte fácil.

A outra suxestión de lectura: unha escolla de poemas de Lixeiro (Xerais, Vigo, 2021).