Implantación no punto de venda: visita a Eroski

O 30 de novembro o alumnado do 2º curso do Ciclo Superior de Vendas e Espacios Comerciais, realizou unha visita didáctica ó Hipermercado EROSKI de Betanzos.

A visita foi guiada polo encargado do establecemento, Adolfo que compartiu co alumnado a distribución das distintas seccións da tenda, os métodos de implantación dos produtos nos lineais, a problemática da organización das promocións temporais e a  organización loxística.

Tivemos a oportunidade de ver a posta en práctica nun establecemento comercial das técnicas de xestión e implantación do surtido de productos, organización de almacén,  así como exemplos  de resolución de problemas de abastecemento ou excesos de stocks.

Agradecemos a atención prestada por Adolfo, tanto polo tempo adicado como pola claridade das súas explicacións.