ENTREGA DE PREMIOS MATEMÁTICOS

Como remate de algunha das actividades desenvolvidas polo Departamento de Matemáticas, realizamos a entrega dos premiados no I Concurso de fotografía matemática, e duns detalles ao alumnado que participou na XVI Feira Matemática, como recoñecemento ao seu traballo e constancia ao longo do curso.

Moitas grazas e grazas tamén ao profesorado implicado pola súa colaboración.

CALENDARIO FIN DE CURSO

Poden consultar os calendarios fin de curso de cada nivel educativo no enlace correspondente.

2º Bacharelato

1º de Bacharelato e 1º FPB

ESO e 2º FPB

SOLIDARIEDADE INTERXERACIONAL

O alumnado de 3º ESO PDC, participou nunha actividade solidaria interxeracional compartida cos usuarios do centro de día "As Galeras".

Durante catro sesións repartidas ao longo do curso, o alumnado tivo a oportunidade de compartir experiencias e vivencias, ademais de realizar diferentes actividades, unhas delas  organizadas polo equipo Técnico do Centro de Atención Diurna de Oleiros e outras propostas polo alumnado coa axuda da súa titora. Actividades tales como intercambiar información, dar un paseo polos arredores do centro, compartir diferentes xogos: cartas, pasapalabra ou pintar mosaicos.

Unha experiencia moi enriquecedora para todos os participantes, polo que consideramos importante continuar realizando esta actividade en vindeiros curso.

MATEMÁTICAS NA RAIA

O equipo de 3ºA do IES María Casares resultou gañador da fase rexional do concurso matemático “Matemáticas na raia”. Esta actividade é un concurso de resolución de problemas por equipos que se desenvolve en Galicia e no Norte de Portugal organizado conxuntamente pola Asociación Galega do Profesorado de Educación Matemática (AGAPEMA) e a Asociación de Profesores de Matemáticas de Portugal (APM).

O equipo de 3ºA do IES María Casares foi o que obtivo maior puntuación na fase rexional do concurso, na que participaban grupos de 3º da ESO dos centros de toda Galicia.

Matemáticas na raia é un concurso moi singular, tanto pola natureza dos problemas plantexados, de carácter lúdico e moi creativo, como pola forma de desenvolverse. Neste concurso participan grupos de clase completos, faise en equipo e nel é vital a aportación de todos e a capacidade que teñan de traballar conxuntamente e desenvolverse como equipo.

Parabéns para o alumnado e para o profesorado implicado pola súa colaboración.

VIAXE A LONDRES 4º ESO

O alumnado de 4º ESO realizou unha viaxe cultural de final de etapa á cidade de Londres(15-19 abril) disfrutando duns días de convivencia nun entorno cultural diferente. En Londres visitaron monumentos emblemáticos,  museos,  mercados e lugares de ocio.

Podes ver máis fotos clicando na imaxe.

CHARLA EDU-SAÚDE

Dentro do programa Edu-Saúde, no que participa o IES María Casares co obxectivo de fomentar hábitos de vida saudable, o alumnado de 1º BACH recibiu o mércores 17 de abril unha charla  impartida por unha psicóloga da Asociación de Bulimia e Anorexia da Coruña (ABAC) para intentar previr trastornos da conduta alimentaria no ámbito escolar.

Pola tarde as familias do alumnado de 1º e 2º ESO participaron nunha conversa cun dos nutricionistas da asociación:Que comen os nosos fillos. O fomento dunha correcta alimentación.

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES PROVISIONAIS DO ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO

A consulta da listaxe provisional de persoas admitidas poderá realizarse de dúas formas:

Presencialmente: Única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.

• Non presencial: Única e exclusivamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da Fábrica de Moneda y Timbre.

Prazo para formular reclamación ante o Consello Escolar: 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación(do 26 abril ao 3 de maio)

INTERCAMBIO ANNECY 2024

REFERÉNDUM SON CAMPIÓNS DA JUNIOR ESPORTS

Esta fin de semana (19-21 abril) no Palacio de congresos e exposicións "Adolfo Suárez" de Marbella máis de 80 estudantes de toda España competiron na liga Junior Esports.

O IES María Casares estivo representado polo equipo Referéndum formado por Sebastián López Ferreiros, Ángel e Jaime Ortega Piñón, Francisco Gómez Pazos e Mario Caramelo Méndez acompañados do profesor Andrés Lariño Lago.

Referéndum conseguiu un pleno de vitorias o que os leva a ser os campións na súa categoría, esta vitoria serve para quitar a espiña da final de fai dous anos celebrada en Madrid.

Parabéns a todo o equipo, que abandona o centro este curso para continuar a súa formación académica.

Podes ver a retransmisión do evento en Twitch link aquí

Parabéns CAMPIÓNS!!

I CONCURSO DE FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

Co obxecto de fomentar a competencia matemática e a creatividade, e dentro das actividades desenvolvidas para a conmemoración do Día Internacional das Matemáticas, convocamos o primeiro concurso de fotografía matemática no IES María Casares. Os gañadores foron:

Categoría A:
1º premio "Geometría hacia el Cielo" - Daniel Raposeiras 2º ESO B
2º premio  "Recta de Sol entre 90º de Montaña" - Irene Santomé 2º ESO B
Accésit 1 "Fractales Soleados" - Autora Descoñecida
Accésit 2 "Fruta Áurea" - Nuno Bravo 2º ESO B

Categoría C:
1º Premio "O Caracol de Fibonacci" - Manuel Seoane Siso 1º Bach C
2º Premio "Laranxa e Círculo" - Samuel Ríos Mosquera 1º Bach C

Para ver todas as fotografía premiadas preme no enlace.

Se queredes ver todas as fotos participantes pincha no seguinte enlace:

Parabéns para tod@s e grazas pola vosa colaboración.