Benvidos á web do IES Miraflores

Avda. Miguel Hernández 8

15173 Oleiros

CURSO 2015 - 2016 .

SAÍDA  A NEVE DENDE DOMINGO 24 AO 30 DE XANEIRO.

Alumnado de 3º da ESO participando na actividade.

PRAEMO. Programa de Reforzo e Apoio Educativo Municipal de Oleiros.

O programa de reforzo e apoio escolar municipal comenzará na semana do 11 de xaneiro de 2016. Para descargar a información clica na imaxe.

SUBVENCIÓN CONCELLO DE OLEIROS

A Xunta de Goberno Local do Concello de Oleiros na reunión con data quince de outubro de dous mil quince acordou:

Conceder ó IES Miraflores unha subvención por importe de 10.794€  (dez mil setecentos noventa e catro euros) para os seguintes conceptos:

• Actividades didácticas e culturais (viaxes e saídas culturais ).
    • Viaxe da fin de etapa da ESO (Cataluña)

ENQUISA SOBRE A CONVIVENCIA ESCOLAR

A Consellería de Cultura Educación e O.U. pon en marcha unha   recollida masiva de información sobre a convivencia escolar.   Máis información.

Nos vindeiros días as familias recibirán a través dos seus      fillos/as unha clave de acceso para poder acceder á aplicación    informática on line onde poderán cumprimentar a enquisa. O  prazo para facelo exténdese ata o vindeiro 30 de novembro.

Aplicación informática para as familias do alumnado.

TRANSPORTE ESCOLAR 2015 -2016

AXUDAS COMEDOR CONCELLO DE OLEIROS