Visitas didácticas

VIAXE TÉCNICA A ETAP DE LUGO

Viaxe técnico ETAP      Viaxe tecnica ETAP

ALUMNADO  DO CSSA  NA  ESTACIÓN DEPURADORA DE AUGA POTABLE , acompañados por as súas profesoras Chús Francos e Carmen Gandoy.

VIAXE TÉCNICA A ETAP DE LUGO

Visita as instalacións de Pescados Rubén

Alumnos da asignatura de Ciencias Medioambientais e do Ciclo de Saúde Ambiental visitaron as instalacións de Pescados Rubén para coñecer o proceso de conxelación e embalaxe do peixe e visitar o laboratorio de control e calidade de alimentos.

Práctica do Proxecto Xplore Healt na Domus por os alumnos de bacharelato e do ciclo de Saúde Ambiental. Curso 2011/12

Pola tarde visitamos o Acuario:

Visita o HULA

Alumn@s do Ciclo Superior de Saúde Ambiental visitan o novo hospital de Lugo (HULA).

XORNADA DE COÑECEMENTO DA RCP E USO DE DESFIBRILADORES

Mario Antuña, técnico responsable de Protección Civil do Concello de Cervo, impartiu o 24 de marzo unha xornada de iniciación aos primeiros auxilios, así como de iniciación e coñecemento da RCP básica e uso de desfibriladores.

A RCP e uso de desfibriladores.Ver anexo

Expomar 2009

Visita ó Centro de Tratamento de Residuos Industriais de Galicia-SOGARISA- 2008