II Olimpíada de tradución de textos clásicos.

No día de onte, xoves 7 de abril de 2016, dúas alumnas do IES Río Cabe, Alba García Rodríguez e Iría Rodríguez Sánchez, presentáronse á II Olimpíada de Textos Clásicos en Santiago de Compostela. A Olimpíada está organizada pola Sección Galega da Sociedade Española de Estudos Clásicos xunto cos Departamentos de Latín e Grego da Universidade de Filoloxía de Santiago de Compostela.

Acudiron a proba acompañadas polo seu profesor Xan Rosende López, que foi o encargado de preparalas e organizar o viaxe a Santiago para realizar os exames. As nosas alumnas tiveron un dobre mérito, pois fixeron as dúas probas, Grego e Latín. Na primeira tiveron que traducir un texto bastante extenso de Xenofonte, Ancíbasis e na materia de Latín outro texto de Eutropio, historiador latino.

Felicidades ás dúas pola súa valentía e afán de superación.