Viaxe a Hastings do alumnado de 2º ESO

14/06/2017: No día de hoxe remata a viaxe do alumnado de 2º ESO ao Reino Unido. Onte tiveron todo o día para coñecer a cidade de Londres, tiveron que acostarse moi temprano posto que ás 3:20 horas xa estaban  no hall do hotel para coller o autobus cara ao aeroporto. A chegada a Monforte está prevista para as 11:00 horas.

11/06/2017: Na fin de semana o alumnado tivo ocasión de visitar a vila de Brighton, onde pasaron todo o día do Sábado e o Domingo se tomaron un día de relax e estiveron na praia de Hastings, onde tiveron tempo para facer unha barbacoa:

09/06/2017: As profesoras acompañantes, Temi e Isabel, informan de que todo trascurre con normalidade e está moi ben tanto o alumnado como as profesoras. Durante os dous primeiros días da viaxe o alumnado estivo asistindo a clases de inglés en Hastings e no día de mañá teñen programada unha excursión a cidade de Brighton.

Lembramos a comunidade educativa que poden atopar máis información e moitísimas fotografías no Blog de LANGUAGE KINGDOM e tamén nas redes sociais (Instagram e Facebook de LKidiomas):

O Departamento de inglés do centro organiza unha viaxe de estudos ao Reino Unido durante unha semana na vila de Hastings, coa inestimable axuda da empresa LANGUAGE KINGDOM, adicada a formación e cursos de idiomas no estranxeiro.

Tras un día largo despois de sair de Monforte de Lemos ás 5 da mañá do mércores 7 de xuño, xa están instalados en Hastings acompañados polas profesoras do centro Temi Madarnás e Isabel Valledor.

No día de hoxe, empezaron a coñecer Hastings e xa deron os primeiros paseos pola vila, coñeceron a praza, as ruas máis importantes, a praia, a zona do castelo e as súas ruinas... Agora disfrutan da súa primeira noite en Inglaterra, cunha familia nova, casas diferentes, cultura e comida distinta. Espéralles unha semana fantástica, con días para practicar inglés e unha gran experiencia que recordarán durante moito tempo. Nos vindeiros días seguiremos informando desde esta páxina web sobre a viaxe e recordamos ás familias que poden consultar o Blog creado ao efecto por LANGUAGE KINGDOM:

Nota: Senón lembran o contrasinal ou teñen algún problema para acceder ao blog de Language Kingdom poden enviar un email ao centro ies.rio.cabe@edu.xunta.es e prestarémoslles axuda.

Facendo click na seguinte imaxe accédese a unha recopilación de fotografías enviadas polas profesoras acompañantes: