Consello escolar

Renovación do Consello Escolar

Debido á situación derivada da crise sanitaria durante o curso pasado, fíxose necesario o aprazamento da celebración das eleccións para a renovación dos membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos. Ao longo do mes de novembro do 2021, efectuarase o proceso de dita renovación.

Poden consultar a Resolución do 20 de setembro de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

Anuncio sorteo Xunta Electoral

Consello Escolar

Equipo directivo

Parada González, Luís Carlos (Director)
Morais Torres, Carmen María (Xefa de Estudos)
Pérez Rodríguez, Roberto (Xefe de Estudos Adultos)
Carreira Lorenzo, María Teresa
Mariño Varela, Nuria
Martínez García, Paula
Quiroga González, Carmen
Rodríguez Lemos, María Flor
Villanueva Vara, María
Blanco Fernández, Iván
González Álvarez, Demetrio
Salceda Nogueira, Gabriela
Ureña Vázquez, Gael
 Familias
López López, Ana María
Pérez Castro, María Paz
Nogueira Janeiro, Diana (ANPA)
 Non docente
González Rodríguez, Raquel
 Concello
Varela Fernández, Katherinie

Secretario (sen voto)

Rosende López, Juan José

Novos membros do Consello Escolar 2018

Unha vez celebradas as eleccións para a renovación parcial do Consello Escolar, a Xunta Electoral do centro proclamou candidatos electos ás seguintes persoas:

PROFESORADO:

Carreira Lorenzo, María Teresa

González López, Beatriz

Mariño Varela, Nuria

Quiroga González, Carmen

Quedan sen cubrir tres vacantes por falta de candidatos/as.

ALUMNADO:

Thomas, Katy Elisabeth Lee

Vázquez Regueira, Iván

Barredo Díaz, Irene

Os dous primeiros candidatos pasan a formar parte do Consello Escolar por un período de 4 anos e a seguinte candidata por un período de 2 anos.

Quedan en reserva, por se se producise algunha baixa ou renuncia neste sector, os seguintes candidatos segundo o número de votos obtidos:

Blanco Fernández, Iván

Fernández Pérez, Luzía

Rodríguez Macía, Sandra

NAIS-PAIS-TITORES LEGAIS:

Blanco García, Rosa (ANPA)

PERSOAL NON DOCENTE:

González Rodríguez, Raquel

A composición actual do Consello Escolar a podedes atopar no seguinte enlace da páxina web do centro:

Candidaturas para o Consello Escolar

O pasado 19 de novembro celebrouse a segunda reunión da Xunta Electoral deste centro para proclamar as candidaturas de cada un dos diferentes sectores educativos ao Consello Escolar.

As persoas que se presentan en cada un dos sectores son as seguintes:

PROFESORADO:

• Carreira Lorenzo, María Teresa
  • González López, Beatriz
  • Mariño Varela, Nuria
  • Quiroga González, Carmen

ALUMNADO:

• Blanco Fernández, Iván
  • Barredo Díaz, Irene
  • Fernández Pérez, Luzía
  • Rodríguez Macía, Sandra
  • Thomas, Katy Elisabeth Lee
  • Vázquez Regueira, Iván

PERSOAL NON DOCENTE:

• González Rodríguez, Raquel

Contra o presente acordo de proclamación de candidaturas poderase reclamar perante esta Xunta Electoral no prazo de dous días, segundo o establecido no art. 31.4 do Decreto 92/1988.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2018

Ao longo do mes de novembro, os centros educativos de Galicia sostidos con fondos públicos van desenvolver o proceso de ELECCIÓN DE MEMBROS DOS CONSELLOS ESCOLARES.

O proceso estará organizado pola Xunta Electoral que se constituiu o pasado 6 de novembro. As eleccións celebraranse o 26 de novembro.

O Consello Escolar permite a participación dos diferentes estamentos nas decisións que afectan aos aspectos máis relevantes do centro. Por iso é moi importante a implicación de todos. A partir deste momento, nos taboleiros de anuncios do instituto e nesta páxina web poderedes atopar información relativa a todo o proceso.

Quen forma parte do Consello Escolar?

MEMBROS NATOS: Director/a, Xefe/a de Estudos e Secretario/a (este último con voz pero sen voto)

MEMBROS ELIXIBLES: 7 representantes do profesorado, 4 do alumnado, 3 dos pais/nais, un representante do persoal non docente e un representante do Concello.

Nesta renovación parcial de 2018 corresponde elixir os seguintes membros do Consello Escolar: 7 representantes do profesorado, 3 do alumnado, 1 da ANPA, 1 do persoal de administración e servizos e o representante do Concello.

A continuación pode consultarse os membros cesantes no Consello Escolar en cada ún dos seus sectores, que corresponden coas prazas que deberán ser renovadas por elección. Tamén poden descargarse a continuación as solicitudes de candidatura en cada un dos sectores e outra información relevante:

- Composición do Consello Escolar e postos vacantes.

- Calendario de renovación.

- Formulario de candidatura alumnado.

- Formulario de candidatura persoal de administración e servizos.

- Formulario de candidatura profesorado.